اطلاعات و تصاویر مربوط به تلفن-دوربین جدید لومیا 1020 نوکیا منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا قرار است امروز بعد از ظهر، یک کنفرانس مطبوعاتی برای معرفی تلفن-دوربین جدید خود به نام لومیا 1020 برگزار نماید.اما اکنون، تنها چند ساعت قبل از معرفی رسمی این محصول، اطلاعات و تصاویر جدیدی از این تلفن-دوربین جدید به بیرون درز کرده است. لومیا 1020، همچنین مجهز به دوربین 41 مگاپیکسل با تکنولوژی پیور-ویو می‌باشد.
تبلیغات

از دیگر تجهیزات این تلفن-دوربین می‌توان به صفحه نمایش 4.5 اینچ از نوع AMOLED، دو گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره کرد. نوکیا همچنین از یک لنز عریض در دوربین جلویی لومیا 1020 استفاده کرده است.

Untitled4

همانطور که قبلا اشاره شد، لومیا 1020 مجهز به فناوری پیور-ویوی نوکیاست و مجهز به فلش زنون، لنز با عمق میدان 2/2 در کنار اپلیکیشن حرفه‌ای جدید نوکیا برای عکاسی و فیلم‌برداری و همچنین لرزش‌گیراپتیکال می‌باشد.

اپلیکیشن دوربین نوکیا قابلیت تنظیم تعادل نور سفید، ISO، فوکوس، سرعت شاتر و بسیاری از امکانات دیگر را از طریق یک منوی دایره‌ای شکل به کاربر می‌دهد. این اپلیکیشن، بسیار حجیم می‌باشد و نوکیا، امکانات بسیار زیادی از تغییر نسبت‌ عکس گرفته تا ویژگی Dual Capture برای گرفتن همزمان عکس با دو رزولوشن متفاوت را در آن قرار داده است.

لوازم جانبی این تلفن-دوربین نیز عبارت‌اند از گریپ دوربین که مجهز به یک سه پایه می‌باشد و از دکمه دوربین دو مرحله‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

Untitled2

گریپ دوربین لومیا 1020 به قسمت پشتی گوشی متصل می‌شود و دارای درگاه USB و محل قرار دادن باتری نیز می‌باشد.

نوکیا همچنین کیت شارژر بیسیم این گوشی جدید را برای فروش عرضه خواهد نمود.

نظر شما در مورد این گوشی جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات