عکس خانوادگی تلفن‌های DROID موتورولا در سال 2013: Mini ، Ultra و MAXX

پنج‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
در این تصویر، سه تلفن آینده‌ی موتورولا را مشاهده می‌کنید که توسط evleaks انتشار یافته‌اند. تلفن‌های سال 2013 موتورولا که با حفظ اصالت و ویژگی‌های مدل‌های پیشین، با ظاهری متفاوت و سه دکمه خازنی در جلو رخ می‌نمایند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد جنس بدنه هر سه مدل از کِولار (Kevlar) باشد که علاوه بر فراهم آوردن استحکام کافی، وزن دستگاه را در سطح مطلوبی نگه ‌می‌دارد.

در تصویر زیر،قسمت جلو و پشت تلفن DROID Ultra  به نمایش در آمده است که مطابق معمول از اکانت توییتر evleaks منتشر شده است.

droid maxx

قطعا موتورولا در سال 2013 برای خانواده‌‌ی DROID  برنامه‌های زیادی در سر دارد. نخستین مورد دروید مینی است که جایگزینی مناسب برای RAZR i با پردازنده‌ی اینتل و دوقلوی مبتنی بر اسنپ‌دراگونش یعنی RAZR M باشد. به علاوه نسل فعلی RAZR MAXX با باتری 3300 میلی‌آمپری هم نیاز به  بروز رسانی دارد. تلفن DROID MAXX سال 2013 به سادگی مرزهای فعلی را خواهد شکست و با تقویت ویژگی کلیدی خود یعنی باتری با ظرفیت بسیار زیاد و همچنین چندین بروز رسانی سخت افزاری دیگر وارد میدان خواهد شد.

در آخر، DROID Ultra باقی می‌ماند که قرار است بتواند تا 48 ساعت بی‌وقفه کار کند. همچنین برخی منابع خبر از یک نرم افزار کنترل صوتی بسیار پیشرفته می‌دهند که البته ممکن است تنها به بروز رسانی سرویس Google Now اشاره داشته باشد. هرچند وجود ویژگی‌های نرم افزاری اختصاصی در رابط کاربری اولترا دور از انتظار نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات