فردا روز شلوغ و سرنوشت ساز دنیای فناوری

یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
فردا - دوشنبه 20 خردادماه - یکی از شلوغ‌ترین روزهای دنیای فناوری است. E3 - مهمترین نمایشگاه تخصصی بازی - رسما شروع به کار خواهد کرد و مایکروسافت، سونی و نینتندو از فناوری و محصولات جدید خود پرده بر خواهند داشت. اما این همه ماجرا نیست و اپل نیز فردا را برای معرفی نسل بعدی سیستم عامل موبایل خود که گفته می‌شود با تغییرات اساسی همراه خواهد بود، انتخاب نموده تا فردا را به یک روز تاریخی بدل کند. ما تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا کلیه اخبار مهم و وقایع مرتبط با این رویدادها را پوشش دهیم.
تبلیغات

فردا نمایشگاه E3 رسما شروع به کار می‌کند و مایکروسافت نطق اصلی خود را که بی‌شک بخش اصلی آن مربوط به کنسول بازی ایکس باکس وان خواهد بود، آغاز می‌کند. گفته می‌شود مایکروسافت در این کنفرانس بیشتر به بخش بازی کنسول خود می‌پردازند و برخلاف کنفرانس اولیه معرفی Xbox One کمتر به امکانات جانبی و قابلیت‌های عمومی آن اشاره خواهد کرد. به این ترتیب مایکروسافت قصد دارد در E3، گیمرهای حرفه‌ای که از کنفرانس اول مایکروسافت راضی نبودند را هدف قرار دهد. کنفرانس مایکروسافت نیم ساعت پیش از شروع کنفرانس اپل و در ساعت 21:00 دوشنبه شب آغاز می‌شود. ما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا کلیه اخبار مربوط به کنفرانس مایکروسافت را پوشش دهیم.

ساعت 21:30 فردا با پوشش زنده کنفرانس اپل در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. اپل بدون شک از نسل جدید سیستم عامل موبایل خود با نام iOS 7 پرده بر خواهد داشت. گفته می‌شود در این سیستم عامل رابط کاربری و طراحی ظاهری سیستم‌عامل به طور کامل تغییر کرده است. اگر اپل نتواند تغییرات مثبت و اساسی را در سیستم‌عامل  محبوب خود اعمال کند بدون شک شرایط برای گوگل بهتر از قبل می‌شود و به نوعی رشد اندروید شیب بیشتری به خود خواهد گرفت.

ساعت 5 صبح روز سه شنبه نیز کنفرانس تخصصی سونی برگزار می‌شود و بالاخره از مشخصات فنی دقیق پلی استیشن 4 و همچنین شکل و شمایل ظاهری آن مطلع خواهیم شد. کنفرانس سونی را نیز بطور کامل پوشش خبری خواهیم داد، اما به دلیل زمان نامناسب آن از پوشش زنده این کنفرانس صرفنظر کرده‌ایم.

به هر حال اگر دوستدار فناوری و رویدادهای پیرامون آن هستید، اگر وارد اکوسیستم موبایل اپل شده‌اید و یا چشم به آینده آن دارید و یا منتظر مشاهده کنسول دوست داشتنی سونی هستید، فردا را با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات