جدیدترین تصاویر مربوط به قاب آیفون جدید به بیرون درز کرد؛ آیا این واقعا آیفون 5S است؟

یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
هنگامی که مدیرعامل اپل، «تیم کوک»، صریحا اشاره کرد که طرفداران اپل نباید تا اوایل پاییز امسال منتظر سخت‌افزار‌های خارق‌العاده از طرف این شرکت باشند، احتمالا این کمپانی با تمام قوا مشغول ساخت آیفون 5S می‌باشد. تصویر بالا قاب حاشیه آیفونی را نشان می‌دهد که از خط تولید این گوشی در کمپانی چینی فاکس‌کان (بزرگ‌ترین سازنده آیفون) درز کرده است.
تبلیغات

آنطور که از ظاهر این فریم بر می‌آید، احتمالا شاهد بروز رسانی سخت‌افزاری شگفت انگیزی همچون دوربین بهتر که بنا بر شایعات، احتمالا 12 مگاپیکسلی خواهد بود در آیفون جدید که احتمالا آیفون 5S نام دارد خواهیم بود.

بنا به گزارش یک وبلاگ فرانسوی که پارسال هم، اکثر پیش‌بینی‌هایش در مورد آیفون 5، درست از آب درآمد، کمپانی فاکس‌کان تولید انبوه قاب آیفون 5S را شروع کرده تا بتواند طبق برنامه ریزی اپل برای عرضه این گوشی در پاییز آماده باشد. در ادامه می‌توانید، عکس‌های درز کرده از خط تولید آیفون، از کمپانی فاکس‌کان را مشاهده نمایید که به نظر می‌رسد کارگران مشغول تولید آیفون 5S می‌باشند:

iphone-5s-frame-assembly
iphone-5s-foxconn
iphone-5s-frame
iphone-5s-assembly

اما نکته جالب‌تر اینکه، در طراحی این فریم، هیچ تغییری در مشخصات دکمه Home مشاهده نمی‌شود، حتما اطلاع دارید که شایعات زیادی مبنی بر وجود حس‌گر اثر انگشت در آیفون جدید وجود دارند، اما اگر این عکس‌ها واقعا مربوط به نسل بعدی آیفون باشند، به نظر نمی‌رسد که اپل حداقل در این سری، از این حس‌گر استفاده کند.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ به نظر شما اپل، چه تغییراتی را در نسل جدید آیفون اعمال خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات