تصاویر تلفن-دوربین «گلکسی اس 4 زوم» فاش شد

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که شایعه مربوط به تلفن-دوربین جدید سامسونگ با نام Galaxy S4 Zoom به گوش می‌رسد و برخی معتقدند که این کمپانی کره‌ای در کنفرانس 30 خردادماه خود از آن پرده بر خواهد داشت. سامسونگ چندی پیش، یک ابزار جدید را در اداره FCC به ثبت رساند و امروز نیز تصاویر منتسب به این محصول به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

قسمت جلوی تلفن/دوربین هیبریدی سامسونگ کاملا شبیه به گلکسی اس 4 معمولی است، اما قسمت پشت آن شبیه به دوربین‌های جیبی Point-and-Shot است. تصاویر مربوط به گلکسی اس 4 زوم توسط TechTastic و سم-موبایل فاش شده‌‌اند. سم-موبایل باور دارد که تلفن-دوربین هیبریدی سامسونگ مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچ با رزولوشن qHD و از نوع Super AMOLED است و از یک پردازنده 1.6 گیگاهرتز دو هسته‌ای، دوربین 16 مگاپیکسل با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال، 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و درگاه میکرو SD بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات منتسب به گلکسی اس 4 زوم می‌‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 4، وای-فای 802.11 a/b/g/n و A-GPS اشاره کرد.

سامسونگ یک دکمه فیزیکی را برای عکس برداری در این تلفن اضافه کرده و کاربر قادر خواهد بود از طریق دکمه‌های کم و زیاد کردن حجم صدا، بزرگنمایی یا کوچک‌نمایی را نیز انجام دهد. گفته می‌شود این محصول مجهز به اندروید 4.2.2 و رابط کاربری تاچ‌ویز Nature UX است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات