کنفرانس ویژه خبری سونی در آلمان، آیا فبلت 6.5 اینچی توگاری در راه است؟

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
مدت‌ها است که شایعه فبلت 6.5 اینچی سونی با نام توگاری به گوش می‌رسد و حالا این کمپانی ژاپنی، رسانه‌های مختلف را جهت شرکت در کنفرانس ویژه خبری که در تاریخ 25 ژوئن یا 4 تیرماه برگزار خواهد شد، دعوت نموده است.  سونی شهر برلین آلمان را برای کنفرانس خود در نظر گرفته  و بسیاری بر این باورند که زمان معرفی توگاری -فبلت پرهیاهوی سونی- فرا رسیده است.
تبلیغات

در دعوتنامه سونی این جمله ذکر شده است: «LUST AUF MEHR?» که در زبان فارسی به معنی «بیشتر می‌خواهید؟» است. شاید منظور سونی نیز صفحه نمایش بزرگ‌تر باشد.

تا اینجای کار شایعات به صفحه نمایش 6.44 اینچ با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و پردازنده Snapdragon 600 یا 800 اشاره دارند. از دیگر مشخصات فنی منتسب به فبلت توگاری سونی می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS و حافظه رم 2 گیگابایت اشاره کرد. سونی احتمالا قصد دارد با این فبلت خود را برای نبرد با گلکسی نوت 3 سامسونگ آماده کند.

احتمال معرفی نسخه گوگلی اکپسریا Z نیز در این کنفرانس وجود دارد. مدتی است که شایعه شده سونی قصد دارد همچون سامسونگ و اچ‌تی‌سی تلفن پرچمدار خود را با اندروید خام و از طریق فروشگاه گوگل پلی به فروش برساند.

به هر حال اگر با زومیت همراه باشید از کلیه اخبار مرتبط با رویداد اختصاصی سونی مطلع خواهید شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات