انتشار تصاویری جدید از تلفن EOS نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی

پنج‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی شاهد انتشار عکس‌هایی در منابع گوناگون اینترنتی بودیم که به نظر می‌آید مربوط به پرچم‌دار بعدی نوکیا یعنی EOS باشند که قرار است مبتنی بر ویندز موبایل بوده و از دوربینی بسیار حرفه‌ای بهره ببرد.
تبلیغات

بعد از معرفی لومیا 925، همه منتظر یک ویندوز فونی جدید از نوکیا هستند که به نوعی ادامه دهنده راه مدل Pureview NOKIA 808 بوده و از لنزی عریض، سنسوری بزرگ و رزولوشنی بالا (احتمالا 41 مگاپیکسل) برخوردار باشد.

Nokia EOS Side

حال، شاهد انتشار تصاویری از سایت GSM Arena و یک اکانت توییتر به‌نام ViziLeaks هستیم که تلفنی شبیه به مدل های پیشین لومیا را به نمایش می‌گذارند. همان بدنه یکدست و مکعب مانند از جنس پلی‌کربنات که اینبار سنسوری بزرگ را در خود جای داده است.

EOS Lumia Grass

 با توجه به تصاویر، به نظر می‌آید که لنز استفاده شده  از نوع کارل زایس باشد. دو فلاش، یکی از نوع زنون و دیگری از نوع LED نیز دیده می‌شوند که به نظر می‌آید مورد اول بیشتر برای فضا های بسیار تاریک و وسیع و مورد دوم برای فوکوس پیوسته مورد استفاده قرار گیرند. صفحه نمایش تلفن نیز شبیه به نمایشگر  مدل های پیشین خانواده لومیا بوده و احتمالا از همان حساسیت بی‌نظیر و فیلتر ضد انعکاس ClearBlack برخوردار خواهد بود.

NokiaEOS GSMArena 610x268

با توجه به پیشرفت شایان توجه نوکیا در عرصه ساخت تلفن‌های هوشمند و پتانسیل بالای ویندوز موبایل، انتظار می‌رود که با ورود EOS تا قبل از پاییز، سود سرشاری نصیب نوکیا و شریک تجاریش، مایکروسافت گردد. تصور دوربین خارق‌العاده 808 PureView در کنار ویژگی‌های نرم افزاری و صفحه نمایش لومیا 925، چیزی است که طرفداران نوکیا را همچنان مشتاق نگه‌داشته است.

 نظر شما درباره‌ی فناوری پیور ویو و تلفن آینده‌ی نوکیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات