ویکی‌پد، تبلت 7 اینچی مخصوص بازی بالاخره وارد بازار می‌شود

چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
تبلت معروف Wikipad که نام آن از مدت‌ها پیش در اخبار مختلف دیده و شنیده می‌شود، بالاخره در ماه جاری روانه‌ی بازار خواهد شد. سازنده روز 11 ژوئن یعنی هفته‌ی آتی را برای عرضه‌ی محصول انتخاب کرده است. از آنجایی که این تبلت برای بازی‌ها طراحی شده، یک گیم‌پد هم به همراه آن عرضه می‌شود و هزینه‌ی آن به همراه گیم‌پد، 249 دلار خواهد بود. در ادامه با مشخصات سخت‌افزاری آن آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

در مورد نسخه‌ی بین‌المللی و فروش تبلت در سایر کشورها پس از نمایشگاه سرگرمی E3 امسال، یعنی بعد از هفته‌ی آتی، اخبار بیشتری منتشر خواهد شد اما در هفته‌ی آتی بالاخره شاهد محصول نهایی حداقل در بازار امریکا خواهیم بود.

اما به مشخصات این تبلت مخصوص بازی نگاهی داشته باشیم. صفحه نمایشی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و قطر 7 اینچ، تراشه‌ی تگرا 3 انویدیا، 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که با استفاده از کارت‌خوان میکرو‌اس‌دی می‌توان آن را افزایش داد، همه و همه برای اجرای سیستم عامل اندروید 4.1 همکاری می‌کنند.

این تبلت از پلی‌استیشن موبایل هم پشتیبانی می‌کند، لذا می‌توان بازی‌های تأیید شده‌ی PS را از کتابخانه‌ی بازی‌های سونی دانلود و اجرا کرد. با توجه به اینکه تراشه‌ی تگرا 3 در این تبلت مورد استفاده قرار گرفته، دسترسی به عناوین موجود در TegraZone انویدیا هم امکان‌پذیر خواهد بود.

تبلت ویکی‌پد برای رقابت با تبلت‌های لمسی که بازی‌خورها از کنترل لمسی آن راضی نیستند، عرضه شده و با توجه به گیم‌پدی که دکمه‌های فیزیکی دارد و نیز قیمت پایین آن، یک انتخاب مناسب است.

اگر کمی صبر کنیم، میزان رضایت‌مندی و استقبال مشتریان از این تبلت جالب را در هفته‌های آتی خواهیم دید. نظر شما در مورد آن چیست؟ آیا شما هم خواهان چنین محصولی هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات