ارائه بیش از 20 محصول و تمرکز ایسر بر پردازنده‌های سری Haswell

سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ایسر توجه ویژه‌ای به پردازنده‌های نسل چهارم اینتل دارد. از این گذشته آن‌ها موفق شده‌اند مدت شارژدهی دستگاه‌های خود را نیز ارتقا دهند. از تولیدات جدید این کمپانی می‌توان به 23 مدل جدید از نوت بوک‌های Aspire و اولترابوک‌های تازه و شش مدل رایانه‌ی شخصی اشاره کرد. این کمپانی جزئیات بیشتری درباره‌ی تولیدات جدید خود را در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۳ منتشر کرده است.
تبلیغات

تولیدات ایسر عبارتند از

لپ‌تاپ‌ها

اولترابوک ایسر Aspire S7-392 با پردازنده‌های Core i5-4200U یا i7-4500U اینتل، ۸ گیگا بایت حافظه رم، دیسک حالت جامد با ظرفیت ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگا بایت ارائه می‌شود. که قیمت نهایی این محصولات از ۱۴۰۰ تا ۱۷۰۰ دلار خواهد بود.

اولترابوک ایسر Aspire V7-482PG-9884-U نیز دارای پردازنده‌ی پرقدرت Core i7-4500U، با ۱۲ گیگا بایت حافظه رم و یک ترا بایت گنجایش داخلی است. این لپ‌تاپ همچنین مجهز به ۱۲ گیگا بایت حافظه رم و یک ترا بایت گنجایش داخلی است.

این لپ‌تاپ همچنین مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی Nvidia's GeForce GT750M با ۴ گیگا بایت حافظه و نمایشگر ۱۴ اینچ با پنل IPS است. این مدل ۱۳۰۰ دلاری تنها از طریق فروشگاه اینترنتی ایسر به نشانی acer.com در دسترس خریداران خواهد بود.

acer-aspire-v3

سری لپ‌تاپ‌های ایسر Aspire V3-772G برای گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی طراحی شده است. ایسر همچنین اعلام کرده که در این سری از محصولات از پردازنده‌ی Core i7-4702MQ استفاده شده و ۱۲ گیگا بایت حافظه‌ی رم و گنجایش حافظه داخلی یک ترا بایت دارد.

این لپ‌تاپ‌ها مخصوص انجام بازی‌های ویدئویی است و از نمایشگر 17.3 اینچ بهره برده و دارای وضوح نمایش ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است و از کارت گرافیکی Nvidia GTX760M بهره می‌برد که آن نیز دارای ۲ گیگا بایت حافظه است. قیمت این لپ‌تاپ‌ها از ۱۰۰۰ دلار آغاز می‌شود.

رایانه‌های رومیزی

ایسر مجموعـــه‌ای از رایانه‌هــــای رومیزی مخصوص انجــــام بازی‌های ویدئویی خود را به روز کـــرده است که از پــــردازنده‌ی Core i7-4770 بهره برده و دارای ۳۲ گیگا بایت حافظه از نوع رم است. ایسر تنها اطلاعات مربوط به یکی از شش رایانه‌ی رومیزی خود را منتشر کرده است.

خصوصیات فنی رایانه‌ی رومیزی ایسر مدل AG3-605-UR20 عبارتست از پردازنده‌ی پرقدرت Core i7-4770 و توان خروجی ۳.۴ گیگا هرتز، حافظه رم ۳۲ گیگا بایت و ۳ ترا بایت گنجایش داخلی. از این گذشته این رایانه مجهز به کارت گرافیکی Nvidia GeForce GTX660 با ۱.۵ گیگا بایت حافظه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات