توشیبا سه تبلت اندرویدی جدید را معرفی‌ کرد: دو تا با تگرا 4 و صفحه نمایش 2560 در 1600 پیکسلی

سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
توشیبا تا اینجای کار نتوانسته آنطور که باید و شاید در دنیای تبلت خودی نشان دهد، اما با این وجود دست از تلاش بر نمی‌دارد و هر سال تبلت‌های جدید و جذابی را معرفی می‌کند؛ این کمپانی ژاپنی در کامپیوتکس تایپه سه تبلت جدید را از سری Excite معرفی نموده است. تبلت‌های Excite Pure, Excite Pro و Excite Write سه تبلت جدید توشیبا هستند که همگی از بدنه پلاستیکی و صفحه نمایش 10 اینچ، سیستم عامل اندروید 4.2 و درگاه‌های ورودی و خروجی یکسانی برخوردار بوده اما از نظر برخی از مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند.
تبلیغات

تبلت Pire که 300 دلار قیمت دارد مجهز به محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس 1 است و فاقد دوربین پشت می‌باشد. این تبلت همچنین از حافظه ذخیره سازی داخلی 16 گیگابایت بهره می‌برد، اما خوشبختانه این تبلت نیز همچون دو تبلت دیگر دارای درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه ذخیره سازی است.

تبلت Excite Pro از تراشه تگرا 4، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت، دوربین پشت 8 مگاپیکسل، سیستم صوتی Harman Kardon و همچنین یک صفحه نمایش متراکم با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل بهره می‌برد. بر روی این صفحه نمایش محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس 2 کشیده شده است. این صفحه نمایش دقیقا همان رزولوشن نکسوس 10 را دارا است.

توشیبا برای تبلت‌های جدید خود یک داک فیزیکی صفحه کلید را نیز به صورت جداگانه آماده نموده است. تبلت Pro با قیمت 500 دلار از ماه آینده روانه بازار خواهد شد. این قیمت معادل تبلت خوش ساخت Infinity ایسوس یا آیپد اپل است.

excitepureat15-a16at15-a16aangle11

تبلت آخر نیز Write است که از قلم دیجیتال پشتیبانی می‌کند. توشیبا بر روی صفحه نمایش این تبلت از یک صفحه دیجیتایزر ویکام بهره برده تا میزان فشار قلم بر روی صفجه را تا 1024 سطح تشخیص دهد و آن را برای علاقمندان به طراحی، نقشه کشی، یادداشت برداری و همچنین نقاشی به گزینه‌ای ایده آل بدل کند. توشیبا دو اپلیکیشن اختصاصی خود با نام‌های TruNote و TruCapture را نیز به همراه این تبلت ارائه می‌کند تا کاربر بتواند حداکثر بهره را از تبلت خود ببرد.

تبلت رایت از نظر مشخصات سخت افزاری تقریبا شبیه به نسخه Pro است. این تبلت نیز از تراشه تگرا 4 انویدیا، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت، دوربین 8 مگاپیکسل و صفحه نمایش 10.1 اینچ با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل برخوردار است. Excite Write از ماه آینده و با قیمت حدود 600 دلار روانه بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات