AOL اپلیکیشن جدید خود شامل بخش‌های ایمیل، آب و هوا، اخبار و ویدیو را برای آیپد عرضه کرد

یک‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
نخستین اپلیکیشن AOL برای بازار ابزارک‌های دیجیتال، AOL Reader بود که در رقابت با اپلیکیشن گوگل واراد بازار شد. حالا شاهد ارائه برنامه‌ی جدیدی هستیم که تمامی بخش‌های محبوب شرکت را در خود جای داده است.
تبلیغات

بخش اخبار AOL همواره یکی از خدمات محبوب این شرکت بوده که کاربران زیادی دارد و پوشش بسیار خوبی هم بر روی تمامی حوزه‌های خبری ارائه می‌کند. مطابق انتظار، این ویژگی به خوبی در اپلیکیشن iOS گنجانده شده و آخرین اخبار روز را به همراه بخش‌های خبری ویژه‌ی AOL مانند The Huffington Post و Engadget را در خود جای می‌دهد. البته شما می‌توانید موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کرده یا از صفحه پیش فرض برنامه لذت ببرید.

aol2

جالب است که مانند صفحه خانگی وب سایت یاهو، برنامه AOL نیز با استفاده از الگوریتم‌های خود عادات و علایق شما را به مرور تشخیص می‌دهد و متناسب با آن، موضوعات محبوبتان را به نمایش می‌گذارد.

تمامی گزینه‌های به اشتراک گذاری هم در نظر گرفته شده‌اند و می‌توانید مطالب جالب را از طریق فیس‌بوک، توییتر و یا  ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

aol1

در کنار اخبار و مطالب داغ روز، امکان جست و جو در دنیای وب را هم خواهید یافت که مستقیما از موتور جوست و جوی  AOL استفاده می‌کند. بخش آب و هوا و ایمیل نیز با تمامی امکانات مورد نیاز در دسترس قرار دارند و قسمتی هم برای تماشا و به اشتراک گذاری ویدیو در نظر گرفته شده است.

aol4

این برنامه از فروشگاه نرم افزاری اپل قابل دریافت است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات