تغییر نام کارل زایس به زایس تاییدی بر صحت عکس درز کرده از لومیا Pure View است‎

یک‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
براساس بیانه‌ای که در وب‌سایت Ziess.com منتشر شده، این کمپانی فعال در زمینه محصولات عکاسی قصد دارد، نام خود را از Carl Zeiss به Zeiss تغییر دهد. این شرکت دلیل این اقدام را ایجاد یکسانی و انسجام در سراسر برند خود اعلام کرده است. نوکیا یکی از مشتریان اصلی زایس است و بسیاری از محصولات این شرکت از جمله تلفن آینده لومیا 1020 مجهز به لنز زایس است.
تبلیغات

زایس مدت‌ها است که انتخاب نخست نوکیا برای لنز دوربین تلفن‌های رده میانی و رده بالا می‌باشد. حتی تلفنی که نوکیا به زودی قصد معرفی آن را دارد و مجهز به سنسور 41 مگاپیکسلیPureview است قرار است با لنز ساخت این شرکت قدیمی روانه بازار شود. لومیا 1020 یا لومیا EOS به زودی معرفی می‌شود و انتظار می‌رود به همراه خود تحولی بزرگ را در دنیای عکاسی با تلفن‌های هوشمند ایجاد کند.

اگر به یاد داشته باشید، چندی قبل دو تصویر مختلف از گوشی جدید Lumia 1020/EOS نوکیا به بیرون درز کرد که در قسمت پشتی یکی از آن‌ها عبارت Carl Zeiss و در دیگری عبارت Zeiss نوشته شده بود. کارشناسان بسیاری اعتقاد داشتند که تصویری که فقط نام Zeiss در آن نمایان بود، جعلی است. اما امروز کمپانی زایس اعلام کرد که از این به بعد قصد دارد محصولات خود را تنها با برند Zeiss تولید نماید. به گفته آن‌ها این اقدام باعث خواهد شد که به خاطر سپردن نام برند آن‌ها ساده تر از گذشته شود. حال با این اقدام کمپانی زایس مشخص شد که آن تصویری که در آن تنها عبارت Zeiss بر روی بدنه گوشی حک شده بود جعلی نبوده است.

نوکیا در تاریخ 11 جولای یا 20 تیرماه و در کنفرانس اختصاصی این شرکت در شهر نیویور از تلفن 41 مگاپیکسلی لومیا 1020 پرده بردارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات