ایسوس از VivoMouse، اولین محصول ترکیبی ماوس و ترکپد برای ویندوز 8 پرده برداشت

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
قطعا در خلال نمایشگاه کامپیوتکس، ما محصولات جالب و نوآورانه زیادی مواجه خواهیم شد. یکی از محصولاتی که به نظر می‌آید واقعا کاربردی و مفید باشد، این ترکپد-ماوس خوش ساخت ایسوس است که تجربه کاربری شما از ویندوز 8 را دگرگون می‌کند؛ پس به کاربران این سیستم عامل، مخصوصا دارندگان رایانه‌های شخصی، پیشنهاد می‌کنیم که  ادامه این مطلب از زومیت را از دست ندهند.
تبلیغات

نام این پیمایشگر جدید، VivoMouse است که تا حدودی غلط انداز بوده و موس های بیسیم معمولی را برای کاربران تداعی می‌کند. اما با بررسی دقیق‌تر آن، در می‌یابید که با یک محصول چند لمسی حرفه‌ای طرف هستید. ویوماوس، از نظر طراحی، شکل خمیده بدنه و جنس فلزی‌اش تا اندازه زیادی شبیه به Aura موتورولا به نظر می‌رسد.

اما مسئولان ایسوس آن را چگونه توصیف می‌کنند؟:

این محصول نخستین ابزار ترکیبی متشکل از یک ماوس و یک ترک‌پد چند لمسی و هوشمند است که بسته به نیاز مشتریان می‌تواند برای کنترل رایانه‌های شخصی، تلویزیون های هوشمند یا دیگر ابزار های موجود مورد استفاده قرار گیررد.

این محصول ضمن سازگاری کامل با ویندوز 8، از ویندوز 7 نیز پشتیبانی کرده و به همراه مجموعه کاملی از ژست های حرکتی گوناگون، امکان کنترل کامل تمامی قسمت های ویندوز 8 از قبیل منوی Charms و چندوظیفگی را فراهم می‌کند. ویژگی زوم با نیشگون گرفتن (pinch-to-zoom) نیز در این وسیله تعبیه شده است.

قسمت بالایی و مسطح ماوس، همان ترک‌پد حساس ویندوز 8 را بوده که با الگوی دایره‌وار خود، حس جالبی را در انگشتان شما به وجود می‌آورد. برای پیمایش بهتر و دقیق‌تر نشانگر ماوس نیز، یک سنسور لیزری مخصوص در زیر دستگاه قرار گرفته که حرکت آن را بر روی سطوح گوناگون به تشخیص داده و تجربه‌ی کاربری روانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بنابر گفته مسئولان ایسوس، این ابزارک به همراه VivoPC که یک رایانه شخصی مخصوص اتاق نشیمن است، از چهارماه سوم 2013 آماده فروش خواهند بود. هنوز قیمت هیچ یک از آن دو نیز در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات