ایسوس از ترنسفورمربوک Trio با قابلیت اجرای ویندوز 8 و اندروید و دو پردازنده اینتل پرده برداشت

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس دقایقی پیش در نمایشگاه Computex 2013 از محصول تبدیل شدنی جدید خود با نام Transformer Book Trio پرده برداشت. این محصول که بنا به ادعای ایسوس، اولین نوت بوک سه کاره دنیا است، کار تبلت، نوت بوک و کامپیوتر رومیزی را انجام می‌دهد. Trio طوری طراحی شده است که کاربر به راحتی بتواند بین سیستم عامل اندروید و ویندوز 8 سویچ کند. اما این همه ماجرا نیست! این محصول از دو پردازنده اینتل برخوردار است.
تبلیغات

Trio دارای یک داک فیزیکی صفحه کلید است که آن را به نوت بوک تبدیل می‌کند. اما نکته جالب در Trio استفاده از دو پردازنده اینتل است. این محصول از یک پردازنده قدرتمند Core i7 از خانواده Haswell برای انجام امور سنگین و یک پردازنده اتم کم مصرف، برای انجام امور عادی بهره می‌برد. زمانی که کاربر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند، پردازش امور مورد نظر او، توسط پردازنده اتم و زمانی که وارد سیستم عامل ویندوز 8 می‌شود، پردازش امور توسط پردازنده قدرتمند Haswell صورت می‌پذیرد.

بنا به ادعای ایسوس، Trio طول عمر 15 ساعته را به کاربر ارائه می‌کند. از دیگر مشخصات فنی اعلام شده برای Trio می‌توان به حافظه ذخیره سازی 1 ترابایت از نوع دیسک سخت و حافظه 64 گیگابایت از نوع SSD اشاره کرد.

Trio مجهز به صفحه نمایش 11.6 اینچ با رزولوشن 1080p است و از طریق یک دکمه فیزیکی قادر است به سرعت بین سیستم عامل اندروید و ویندوز 8 سویچ کند. این سویچ تنها زمانی کار می‌کند که تبلت بر روی داک فیزیکی کی‌برد قرار گرفته باشد، بالافاصله پس از جدا کردن تبلت از صفحه کلید، سیستم‌عامل اندروید بصورت خودکار اجرا می‌شود.

ایسوس در Trio از یک پردازنده قدرتمند Core i7-4500U برای اجرای ویندوز 8 و یک پردازنده 2 گیگاهرتزی Z2580 اتم برای اجرای اندروید بهره برده است. این محصول نیز همانند دیگر ابزارهای تبدیل شدنی ایسوس دارای دو باتری است، یک باتری 33 وات ساعتی در تبلت و یک باتری 19 وات ساعتی در داک فیزیکی کی‌برد.

ایسوس قیمت Trio را اعلام نکرد اما زمان عرضه آن در سه ماهه سوم 2013 برنامه ریزی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات