ایسر، نسل جدید لپ تاپ‌های Aspire S7 و Aspire S3 را معرفی کرد

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
Aspire S7 برای بسیاری از ما بهترین اولترابوک مبتنی بر پردازنده نسل Ivy Bridge بود. هیچ لپ‌تاپ ویندوزی تا قبل از آن به این ظرافت، زیبایی و قدرت ساخته نشده بود و با وجود دارا بودن زیبایی مک‌بوک ایر اپل، مدل طراحی خاص خود را نیز دارا بود. حال امروز ایسر در Computex 2013، نسل جدید S7 را تحت مدل Aspire S7 - 392 Ultrabook به همراه نسخه بروز رسانی شده S3 معرفی کرد که به تراشه‌های Haswell اینتل تجهیز شده‌اند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

متاسفانه ایسر در خلال Computex 2013، زمانی که این دو لپ‌تاپ دوست داشتنی خود را معرفی می‌کرد، از بیان مشخصات دقیق پردازنده سرباز زد و این کار احتمالا به این علت است که خود شرکت سازنده پردازنده این دو لپ‌تاپ یعنی اینتل، فردا در طی یک کنفرانس ویژه قصد دارد نسل بعدی پردازنده‌های خود موسوم به هسول را به طور کامل معرفی کند.

همانطور که ایسر قول داده بود، این سری از لپ‌تاپ‌ها نیز همانند سری قبل دارای ویژگی‌های خوب و قابل قبولی هستند. از جمله مشخصات فنی S7 می‌توان به صفحه نمایش با رزولوشن فوق العاده  2560 در 1440 پیکسل، تراشه گرافیکی یکپارچه با پردازنده اصلی که وظیفه انجام عملیات گرافیکی را به خوبی پوشش می‌دهد و همچنین نور پس‌زمینه صفحه کلید، اشاره کرد. اما نکته جالبی که در مورد S7 خودنمایی می‌کند طراحی ساده و در عین حال بسیار زیبای آن است. حسی که از کار کردن با Aspire S7 به انسان دست می‌دهد شبیه حسی است که در مورد مک‌بوک ایر اپل و زن‌بوک ایسوس وجود دارد. به هر حال ایسر در زمینه طراحی این اولترا بوک تمام تلاش و نوآوری خود را به خدمت گرفته تا بهترین محصول از این مدل را معرفی نماید.

cd06-03 02-52-076 verge super wide

ممکن است که مدل Aspire S3 جذابیت و زیبایی S7 را نداشته باشد، اما ایسر به طرز زیرکانه‌ای سعی کرده تا حد ممکن زیبایی S7 را در این لپ‌تاپ نیز بکار گیرد. Aspire S3 یک دستگاه کاملا قدرتمند در زمینه انجام کارهای سنگین و پیچیده است و با بهره گیری از کارت گرافیک انویدیا مدل GeForce GT 735M و پردازنده هسول اینتل می‌تواند دستگاهی بسیار کاربردی در زمینه انجام بازی باشد. همچنین این لپ‌تاپ دارای هارددیسک به حجم یک ترابایت می‌باشد.

S3 دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی است، اما در مقایسه با دیگر رقبا در این اندازه، خیلی زیبا و ظریف به نظر نمی‌رسد، برای کسانی که به دنبال قدرت و کیفیت می‌گردند، Aspire S3 گزینه بسیار مناسبی است.

acer-aspire-s3-hands-on8 1020 verge super wide

ایسر در طول نمایشگاه دو نمونه از این لپ‌تاپ را نشان داد، یکی به رنگ سفید و دیگری به رنگ زرد. هنوز زمان عرضه به بازار و قیمت این دو لپ‌تاپ دوست داشتنی ایسر مشخص نشده است.

نظر شما در مورد این دو لپ تاپ چیست؟ آیا تابحال از مدل‌های قدیمی‌تر آن‌ها استفاده نموده‌اید؟ نظر شما در مورد مشخصات این دو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات