فاکس کان قصد تولید ساعت هوشمند خود را دارد که به آیفون متصل می‌شود

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
فاکس‌کان تولیدکننده بزرگ آسیایی است که تامین قطعات مورد نیاز آیفون، آیپد و آیپاد تاچ را برعهده دارد و همچنین اسمبل بسیاری از محصولات مهم اپل نیز در این شرکت انجام می‌شود. حال مدیرعامل فاکس‌کان در میان سهام‌داران شرکت اعلام نموده که قصد عرضه یک ساعت هوشمند را دارد.
تبلیغات

مدت‌ها است که شواهد بسیاری مبنی بر تلاش اپل برای طراحی و تولید ساعت هوشمند به گوش می‌خورد، ساعتی که احتمالا در همین کارخانه فاکس کان تولید خواهد شد. حال مدیرعامل فاکس‌کان از این فرصت استفاده نموده و در میان سهام‌دارن شرکتش گفته که آنها قصد طراحی یک ساعت مچی هوشمند را دارند.

ساعت هوشمند فاکس‌کان دارای سنسور خاص برای محاسبه ضربان قلب و شمارش نفس‌های کاربر است. این ساعت هوشمند همچون بسیاری از رقبایش به تلفن‌های هوشمند متصل شده و پیام‌ها، ایمیل‌ها، بروز رسانی‌های فیس‌بوک و غیره را برروی صفحه نمایش خود نشان خواهد داد.

اگر فاکس‌کان بخواهد ساعت هوشمند اختصاصی خود را تولید کند، شاید با اپل بر سر تولید iWatch که انتظار می‌رود در حجم بسیار بالایی تولید شود به مشکل بر بخورد.

به هر حال با عرضه نسل دوم ساعت‌های هوشمند سونی و اخبار مختلف مبنی بر تلاش گوگل، سامسونگ و اپل برای ساخت ساعت هوشمند، انتظار می‌رود امسال شاهد عرضه چندین ساعت هوشمند جدید باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات