اندروید 4.3 را روی گلکسی اس 4 نصب کنید

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
پیش از انتشار رسمی اندروید ۴.۳ برای گلکسی اس ۴ سامسونگ، فایل رام آن به بیرون درز کرده و می‌توانید حالا آن را امتحان کنید.
تبلیغات

اندروید 4.3 هنوز رسما منتشر نشده است، اما نسخه آزمایشی آن که روی نسخه گوگلی گلکسی اس 4 برای آزمایش‌های داخلی مورد استفاده قرار گرفته، به بیرون درز کرده و شما هم اگر تمایل به دریافت آن داشته باشید می‌توانید روشی گوشی سامسونگ تلفن Galaxy S4 خود نصب کنید.

گوگل در حال انجام آزمایشات نهایی برروی نسخه 4.3 سیستم عامل اندروید است و به زودی آن را رسما منتشر خواهد کرد. اما پیش از عرضه این سیستم‌عامل نسخه آزمایشی آن به بیرون درز کرده و حالا کاربران گلکسی اس 4 قادر به نصب آن خواهند بود.

متاسفانه رام مربوط به اندروید 4.3 روی نسخه Snapdragon 600 گلکسی اس 4 با مدل GT-I9505 قابل نصب و استفاده است. از آنجایی که تلفن‌های گلکسی اس 4 عرضه شده در کشور ما مجهز به پردازنده Exynos 5 Octa هستند، نمی‌توان این رام را برروی آنها نصب نمود.

جالب است بدانید که سم-موبایل که این رام را روی گوشی گلکسی اس 4 نصب و استفاده کرده، گزارش کرده که حتی یک باگ یا مشکل نرم افزاری را نیز در اندروید 4.3 مشاهده نکرده است و تمام قسمت‌های این سیستم‌عامل به خوبی کار می‌کنند.

نکته جالب توجه دیگر آن است که گوگل هنوز نسخه نهایی اندروید 4.3 را عرضه نکرده اما آن را در اختیار تولیدکنندگان سخت افزارهای اندرویدی قرار داده تا هرچه سریع‌تر بروزرسانی به نسخه جدید اندروید را برای محصولات خود برنامه ریزی کنند و زمانی که این سیستم‌عامل بصورت رسمی معرفی می‌شود، ابزارهای دیگر نیز با فاصله کم به اندروید 4.3 بروز شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات