گلکسی نوت 3 احتمالا با صفحه نمایش 5.99 اینچ انعطاف پذیر همراه خواهد بود

شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته اطلاعاتی بدست آمد که در آن به سه نسخه متفاوت برای گلکسی نوت 3 اشاره شده بود که یکی از آنها مجهز به صفحه نمایش انعطاف‌پذیر بود. هر چند سامسونگ آن شایعات را تکذیب کرد، اما شواهد تازه‌‌ای بدست آمده که نشان می‌دهد، یکی از نسخه‌های نسل بعدی فبلت سامسونگ مجهز به صفحه نمایش 5.99 اینچ انعطاف‌پذیر از نوع AMOLED خواهد بود.
تبلیغات

شایعاتی دیگر نیز به گوش می‌رسد که در آنها به دو نسخه متفاوت از گلکسی نوت بعدی اشاره دارند که یک نسخه مجهز به صفحه نمایش LCD و دیگری AMOLED است. هر کدام از این دو نسخه برای بازار خاصی آماده خواهند شد.

براساس گزارش فون‌آرنا، سامسونگ تولید انبوه گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش منعطف را در آگوست آغاز می‌کند و در ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA 2013 برلین از آن پرده بر خواهد داشت.

براساس این گزارش، سامسونگ پس از افت فروش تلفن گلکسی اس 4، تصمیم گرفته تا صفحه نمایش انعطاف پذیر را به نوت اضافه کند تا مجددا میزان فروش بخش موبایل خود را به مقدار مد نظر خود برساند. فروش گلکسی اس 4 در ابتدا بسیار خوب بود و سامسونگ در کمتر از یک ماه توانست 10 میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند، اما شواهد نشان می‌دهد که به مرور از محبوبیت این تلفن کاسته شده است. همچنین ال جی پیش از این اعلام نموده بود که امسال حداقل یک تلفن مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر را راهی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات