ابزارک DashClock به نسخه 1.5 به روزرسانی شد

پنج‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر از اندروید ۴.۲ استفاده می‌کنید خبر خوشی برایتان داریم. رومان نوریک ابزارک DashClock خود را به روز کرده و از این پس از قابلیت‌هایی چون Daydream، نمایش اطلاعات بیشتر آب و هوا و غیره پشتیبانی خواهد کرد. با وجودی که این برنامه پیش از این بروز رسانی هم عالی بود؛ اما این تغییرات آن را به یکی از موارد ضروری برای ابزار اندرویدی شما بدل کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

خب اگر قبلاً از این برنامه استفاده نکرده‌اید یا کاربر iOS اپل هستید، باید گفت که ابزارک DashClock ابزاری مخصوص، برای صفحه‌ی قفل اندروید ۴.۲ است. این برنامه با فراخوانی داده‌ها از منابع گوناگون و نمایش آن‌ها در صفحه‌ی مذبور، کاربری صفحه‌ی قفل اندروید را دو چندان می‌کند.

حتی توسعه‌دهندگان ثالث می‌توانند در برنامه‌های خود از ابزارک DashClock پشتیبانی کرده و با استفاده از API مربوطه، اطلاعات مورد نظر خود را برای نمایش به آن منتقل کنند. نسخه‌ی ۱.۵ این ابزارک قابلیت‌های تازه‌ای را دارا است که از آن جمله می‌توان به پشتیبانی از Daydream و نمایش اطلاعات بیشتری راجع به وضعیت آب و هوا اشاره کرد.

DashClock01
DashClock02

از سوی دیگر APIهای تازه‌ای برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است، تا آن‌ها بتوانند از این ابزار به بهترین نحو ممکن در برنامه‌های خود استفاده کنند. در ادامه جزئیات کامل تغییرات صورت گرفته در روایت جدید این ابزارک آمده است:

- جدید: امکان استفاده از قابلیت Daydream اندروید۴.۲؛ موردی عالی برای داک‌های رومیزی.

- جدید:‌گزینه‌هایی برای تنظیم بهتر موقعیت محلی و دریافت اطلاعات آب و هوا.

- ابزارک آب و هوا از این پس جزئیات مربوط به بیشینه و کمینه‌ی هوا را نیز نمایش خواهد داد.

- ابزارک تقویم از این پس جزئیات مربوط به قرارها و رویدادهای جاری را نمایش خواهد داد.

- برخی از باگ‌های نرم‌افزاری در کار با برنامه‌ی جیمیل و پیامک رفع شد.

- API جدید برای توسعه دهندگان.

ابزارک DashClock را می‌توان بهترین ابزار اندرویدی برای بهینه‌ سازی صفحه‌ی قفل این سیستم عامل محبوب دانست که حتی از ابزارهای پیش‌فرض موجود برتر است. از ابزارک DashClock می‌توانید تقریباً به هر برنامه‌ای دسترسی داشته باشید یا از آن برای اطلاع از جزئیات سایر برنامه‌ها مدد بجویید. از همه این‌ها مهم‌تر اینکه ابزارک DashClock کاملاً رایگان است!

دانلود ابزارک DashClock از فروشگاه گوگل‌پلی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات