گوشی Motorola X در آزمون LTE یکی از اپراتورهای آمریکایی ظاهر شد

چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌هاست که شایعات زیادی پیرامون گوشی X موتورولا وجود دارند و امروز تصویری از این گوشی معروف در سراسر وب پخش شده است. در این تصویر این گوشی در حال آزمایش برای استفاده در شبکه 4G یکی از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا است. به نظر می‌رسد صفحه نمایش این گوشی چیزی در حدود 4.5 تا 4.7 اینچ باشد.
تبلیغات

این تصویر به همراه پاره‌ای از جزئیات گوشی موتورولا ایکس در وب‌سایت فون‌آرنا منتشر شده است. با استناد به اطلاعات منتشر شده، این گوشی مجهز به صفحه نمایش 4.7 اینچ 720p HD و پردازنده اسنپدراگون ساخت کوالکام با فرکانس 1.7 گیگاهرتزمی‌باشد.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی باشد، و تحت سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.2.2 کار کند. البته برخی منابع تایید کرده‌اند که باتری تلفن ایکس از نوع قابل تعویض است.

تمامی این اطلاعات از اپراتور Sprint، همان اپراتوری که این گوشی تحت آن آزموده شده به بیرون درز کرده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که موتورولا قصد دارد این گوشی را در تاریخ 10 مردادماه امسال معرفی نماید.

همانطور که قبلا در زومیت خواندید، «دنیس وودسایت» مدیرعامل کمپانی موتورولا اذعان داشت که گوشی ایکس توانایی بالایی در تحلیل شرایط محیطی با استفاده از سنسورهایش داشته باشد. برای مثال هنگامی که کاربر در حال رانندگی با خودرو در جاده است، گوشی با استفاده از اطلاعات GPS، سرعت وسیله نقلیه را به کاربر اعلام می‌کند.

به هر حال آن‌چه که مشخص است این است که موتورولا قصد دارد تا با استفاده از ترفندهای برنامه نویسی و هوش مصنوعی خلاء سخت افزار قدرتمند را در این گوشی پوشش دهد.

هنوز اظهار نظر در مورد این گوشی و توانایی‌هایش زود است. باید تا روز پنج‌شنبه دهم مردادماه صبر کنیم تا ببینیم موتورولا چه چیزهایی در چنته دارد؛ اما این مشخصات فنی اطلاعات اولیه منتشر شده در رابطه با موتورولا ایکس را که به سخت افزار خارق العاده اشاره داشتند نقض می‌کند و احتمالا با یک تلفن معمولی روبرو خواهیم شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات