نسخه LTE-A گلکسی اس 4 با پردازنده Snapdragon 800 رسما معرفی شد

چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته تصاویر مربوط به تلفن گلکسی اس 4 با پردازنده S800 کوالکام فاش شد و امروز اپراتور کره‌ای SK Telecom رسما آن را معرفی کرده است. این اپراتور اولین شبکه مخابراتی فوق العاده سریع LTE Advance دنیا را در کره جنوبی راه اندازی نموده است و تلفن Galaxy S4 LTE-A را نیز به عنوان تلفنی که قادر است از این سرعت بالا بهره ببرد معرفی کرده است.
تبلیغات

در بیانیه SK Telekom آمده که چندین تلفن سازگار با شبکه مخابراتی LTE-A تا پایان سال معرفی خواهند شد. این اپراتور سرعت انتقال اطلاعات در این شبکه را 150Mbps (مگابیت در ثانیه) اعلام کرده است! شبیه به رویا می‌ماند تا واقعیت؛ اینترنت با سرعت 150 مگابیت در ثانیه آن هم برروی موبایل!

سامسونگ نیز بصورت رسمی تلفن گلکسی اس 4 نسخه LTE-A را معرفی نموده که مجهز به پردازنده فوق العاده سریع Snapdragon 800 است. این پردازنده دارای 4 هسته 2.3 گیگاهرتزی است و از شبکه LTE-A پشتیبانی می‌کند. علاوه بر پردازنده قوی‌تر سامسونگ دو قابلیت جدید را با نام‌های DMB و ImageON به این تلفن اضافه کرده است. این قابلیت‌ها، تصاویری که کاربر در حال مشاهده آنهاست را تجزیه و تحلیل نموده و سپس ویدیوهای مرتبط با آن تصویر را پخش می‌کند.

دیگر مشخصات فنی این تلفن همچون نسخه اصلی است. تلفن Galaxy S4 LTE-A مجهز به 2 گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش 5 اینچ Super AMOLED، دوربین 13 مگاپیکسل در پشت، دوربین 2 مگاپیکسل در جلو، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت، درگاه میکرو SD و باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است. این تلفن از قابلیت‌های خاص سامسونگ همچون S Health، WatchOn، S Translator، Smart Scroll و Smart Pause پشتیبانی می‌کند.

هنوز مشخص نیست که این تلفن وارد بازار جهانی خواهد شد یا خیر اما سامسونگ گلکسی اس 4 LTE-A را در رنگ‌های، سفید، مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات