سامسونگ با مشارکت در صنایع تولید فیبر کربن، پلاستیک را رها می‌کند

چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
شرکت‌ مواد و مصالح پایه سامسونگ و همچنین گروه پتروشیمی این کمپانی طی یک قرارداد مشترک با گروه صنعتی SGL که تولید کننده فیبرکربن می‌باشد، همکاری رسمی خود را اعلام کردند. سامسونگ با این اقدام قصد دارد تا زین پس به جای استفاده از پلاستیک در محصولات خود، از فیبر کربن استفاده نموده و محصولات با کیفیت‌تری را روانه بازار کند.
تبلیغات

گروه SGL از این به بعد به نام "گروه سازنده مواد کامپوزیت کربن سامسونگ/SGL" شناخته خواهد شد. زیرا سامسونگ طی یک قرارداد مشترک، پنجاه درصد از سهام این گروه صنعتی را از آن خود کرده است.

سامسونگ مدت‌هاست که به عنوان سازنده محصولات الکترونیکی پلاستیکی شناخته می‌شود و اغلب به خاطر استفاده از پلاستیک در ساخت بدنه دستگاه‌های خود (به خصوص دستگاه‌های اندرویدی) مورد انتقاد طیف گسترده‌ای از کاربران بوده است. این کمپانی کره‌ای بالاخره تصمیم گرفته است که پلاستیک را رها کرده و فیبر کربن را جایگزین آن نماید.

سامسونگ اعلام کرده که "گروه سازنده مواد کامپوزیت کربن" قرار است فیبر کربن مورد نیاز سامسونگ و شرکت‌های وابسته آن‌ مانند بخش‌های تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات پزشکی و ارائه راه‌کارهای مهندسی را برای مدت طولانی تامین نماید.

آیا سامسونگ بالاخره پلاستیک را رها می‌کند و پرچمدار بعدی خود را با مواد با کیفیت تری تولید می‌کند؟ این پرسشی است که هنوز پاسخ قطعی برای آن وجود ندارد.‎

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات