تصاویر مربوط به رابط کاری Optimus G2 ال جی با زبان فارسی فاش شد

دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
دیروز در زومیت خواندید که ال جی در کنفرانس 16 مردادماه خود از تلفن اپتیموس جی 2 که احتمالا مجهز به پردازنده Snapdragon 800 و صفحه نمایش با حاشیه بسیار باریک است، پرده بر خواهد داشت. همچنین به این موضوع نیز اشاره کردیم که ال جی قصد دارد، نسخه جدید رابط کاربری خود را به همراه این تلفن معرفی نماید. حال چند تصویر از رابط کاربری جدید ال جی فاش شده که یکی از آنها به زبان فارسی است!
تبلیغات

هنوز مشخص نیست که این تصاویر مربوط به نسخه نهایی رابط کاربری Optimus UI است یا قرار است، تغییرات بیشتری در آن اعمال گردد. با توجه به این تصویر می‌توان متوجه شد که رابط کاربری جدید ال جی تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد و تغییرات اندکی در آن ایجاد شده است.

تنها موردی که می‌توان از رزولوشن این تصاویر متوجه شد وجود صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 1080p است. به این ترتیب ال‌جی احتمالا توانسته با بکار گیری صفحه نمایش لب-به-لب با حاشیه بسیار باریک صفحه نمایش اپتیموس جی را از 4.7 اینچی نسخه اول به 5 اینچ در نسخه دوم ارتقاء دهد و اندازه تلفن را در همان ابعاد قبلی حفظ کند.

Optimus G2

نکته جالب توجه دیگر در تصاویر مربوط به رابط کاربری، آن است که ال جی تصمیم گرفته تا از همان دکمه‌های روی صفحه پیش فرض اندروید استفاده نماید و دکمه‌های لمسی یا فیزیکی هدایت سیستم‌عامل را کنار بگذارد. این موضوع باعث می‌شود تا تلفن بعدی ال‌جی با استانداردهای گوگل سازگارتر شده و انتخاب گوگل برای نکسوس 5 را آسان کند!

نکته جالب و عجیب دیگر در مورد این اسکرین‌شات‌ها مربوط به منوی فارسی است که در تصاویر درز کرده مشخص است. معمولا اینگونه تصاویر به زبان انگلیسی هستند، حال این سوال مطرح می‌شود که آیا ال جی از متخصصین ایرانی برای آزمایش رابط کاربری نسل بعدی خود استفاده نموده است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات