محیط کاری گوگل: از میز بیلیارد برای اتاق جلسات تا تونل زیر زمینی برای کار

یک‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از خسته‌کننده‌ترین محیط‌هایی که هر مرد و زنی از آن فراری است - البته بعد از مدرسه، دانشگاه و سربازی - محیط کار است. محیط کار به مثابه زندانی حقیقی است که کارگران یا کارمندان بخت برگشته عمدتاً برای مبلغی ناچیز و مقرری محو شدنی هر روز یا اغلب روزهای هفته در آن حاضر می‌شوند و همچون بردگان فیلم اسپارتاکوس عرق می‌ریزند و گاه از فرط سختی شرایط جان می‌بازند. گوگل اما از این قاعده مستثنی است، کارکنان این شرکت نه تنها از ارج و قرب بالایی برخوردارند بلکه حقوق نجومی و محیط کار دلپسند حداقل مواردی است که انتظار آن‌ها را می‌کشد. در این آلبوم مأیوس کننده نیم نگاهی داریم به وضعیت اسفبار کارمندان عمو گوگل...
تبلیغات

نه تنها دفتر مرکزی شرکت گوگل در مانتن‌ویوی کالیفرنیا از این چهارچوب‌ها بهره می‌برد، بلکه در سایر شعبات این کمپانی در اقصی نقاط جهان، از تورنتوی کانادا گرفته تا زوریخ سوئیس شرایط مشابهی حکم فرماست. گوگلی‌ها می‌کوشند بهترین محیط‌های کاری ممکن را برای همکارانشان بسازند. جایی که دل کندن و رفتن به خانه را سخت و گاه ناممکن می‌کند!

جالب اینجاست که هر یک از این دفاتر با توجه به سلیقه و نوع نگاهی خاص تدارک دیده شده است. در حالی که در دفتر تورنتو با موسیقی‌های دلنشین مواجه هستیم؛ دفتر پاریس، بیشتر به سالن تئاتری دنج می‌ماند به خصوص با وجود خودرو سیتروئنی که در درونش پارک است!

هشدار: اگر بنا به هر دلیل از محیط کاری‌تان دلخور و یا متنفر هستید، به هیچ وجه تماشای این تصاویر را توصیه نمی‌کنیم!

توضیحات مربوط به تصاویر در زیر آنها ذکر شده است:

 

محیط کاری شما چه شکلی است؟ آیا آن را دوست دارید؟ چه پیشنهادی برای بهتر شدن محیط کاری در سرتان چرخ می‌زند آن را با ما و دیگر زومیتی‌ها در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات