HTC در حال تولید نسخه ویندوز فونی HTC One است

شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
تلفن HTC One یکی از زیباترین و خوش ساخت‌ترین تلفن‌های هوشمند دنیا است، تلفن آلومینیومی که امیدها را به شرکت نیمه ورشکسته اچ‌تی‌سی باز گردانده و مورد توجه کاربران سخت گیر تلفن‌های هوشمند قرار گرفته است. حالا اطلاعاتی بدست آمده که نشان می‌دهد، اچ‌تی‌سی در حال همکاری با مایکروسافت است تا همین سخت افزار را وارد دنیای ویندوز فون کند.
تبلیغات

اگر این شایعات به حقیقت تبدیل شوند، اچ‌تی‌سی صفحه‌نمایش 1080p و پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام را وارد دنیای ویندوز فون خواهد کرد.

فاش کننده این خبر یک تلفن 4 تا 5 اینچی کاملاً شبیه به HTC One را با سیستم عامل ویندوز فون مشاهده کرده است، او اعلام کرده که تلفن مجهز به بدنه فلزی بوده و از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با تلفن وان نداشته است. در این گزارش آمده که تلفن جدید HTC از سیستم عامل ویندوز فون با پشتیبانی از GDR3، صفحه‌نمایش 1080p و سیستم صوتی Beats پشتیبانی می‌کند. احتمال استفاده از دوربین اولترا پیکسل نیز در آن وجود دارد.

انتظار می‌رود از این گوشی در پاییز امسال رونمایی شود و اواخر سال جاری میلادی نیز رسما وارد بازار گردد.

در حال حاضر ابزارهای مبتنی بر ویندوز فون از نظر سخت‌افزاری فاصله زیادی با همتاهای اندرویدی دارند و به نظر می‌رسد با تغییراتی که مایکروسافت در ویندوز فون اعمال خواهد کرد، محدودیت‌های مربوط به صفحه‌نمایش و پردازنده برطرف شده و تولیدکنندگان ابزارهای مبتنی بر ویندوز فون قادر خواهند بود تا گوشی‌های قوی‌تری را برپایه این سیستم عامل تولید کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات