اولترابوک 2 به 1 سامسونگ با نام ATIV Book Q فاش شد

پنج‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از یک ساعت تا شروع کنفرانس سامسونگ برای معرفی محصولات جدید سری ATIV و گلکسی این شرکت زمان باقی مانده که اطلاعات مربوط به محصولات جدید آن‌ها به بیرون درز کرده است. یکی از محصولات جذابی که سامسونگ امشب معرفی خواهد کرد ATIV Book Q نام دارد که از نظر ظاهری شبیه به Aspire R7 ایسر است و جزو خانواده ابزارهای تبدیل شدنی به شمار می‌رود.
تبلیغات

اطلاعات مربوط به این محصول توسط وب سایت NotebookItalia فاش شده است. ATIV Book Q یک ابزار هیبریدی تبدیل شدنی است که بین حالت تبلت و اولترابوک تغییر شکل می‌دهد. صفحه‌نمایش این محصول به شکل خاصی روی صفحه‌کلید قرار می‌گیرد تا کاربر بتواند از آن به‌عنوان تبلت نیز استفاده کند.

از نظر مشخصات فنی، ATIV Book Q مجهز به یک صفحه‌نمایش ۱۳.۳ اینچ با رزولوشن فوق‌العاده ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده Core i5-4200U با گرافیک یکپارچه شده اینتل، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD است.

samsung ativ book q 3

این دستگاه همچنین از یک دوربین HD در جلو برای مکالمه تصویری بهره می‌برد و از شبکه وای فای استاندارد 802.11n، بلوتوث ۴ پشتیبانی کرده و دارای درگاه های USB 3.0 و HDMI است.

مشخصا این لپ تاپ هیبریدی از سیستم عامل ویندوز 8 بهره می‌برد و قرار است با قیمت ۱۵۰۰ پوند حدود ۲۳۲۰ دلار روانه بازار شود.

گفته می‌شود امشب سامسونگ از ۶ ابزار مختلف پرده بر خواهد داشت. اگر مایل هستید تا با محصولات جدید سامسونگ آشنا شوید، پوشش زنده زومیت از کنفرانس سامسونگ را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات