ایسوس مانیتور 31.5 اینچ 4K خود را برای علاقمندان بازی معرفی کرد

یک‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس مانیتور 4K در سایز ۳۱.۵ اینچ را به نمایشگاه کامپیوتکس تایوان می‌آورد.
تبلیغات

تا شروع نمایشگاه Computex 2013 زمان زیادی باقی نمانده است؛ و ایسوس از این فرصت استفاده کرده و محصولات مختلفی را که برای این نمایشگاه آماده کرده را معرفی کرده است. در بین محصولات جدید ایسوس یک مانیتور مخصوص بازی با نام PQ321 به چشم می‌خورد که مشخصات فنی خیره کننده‌ای داشته و از فناوری IGZO پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ایسوس PQ321 دارای رزولوشن 4K یا 3840 در 2160 پیکسل است که خوره‌های بازی، کاربران حرفه‌ای کسب و کارهای مرتبط با طراحی و نقشه کشی را هدف قرار داده است. این بدین معنا است که رزولوشن مانیتور PQ321 چهار برابر بیشتر از مانیتورهای Full HD است. صفحه‌نمایش 31.5 اینچی این مانیتور نیز دارای نسبت تصویر 16 به 9 است.

در ساخت مانیتور جدید ایسوس از پنل IGZO شارپ استفاده شده که باعث کاهش مصرف انرژی، افزایش تراکم و همچنین ارتقاء وضوح و کیفیت تصویر می‌شود. از طرفی در فناوری IGZO از ترانزیستورهای کوچک استفاده می‌شود تا ضخامت پنل کاهش یابد.

مانیتور PQ321 دارای زمان پاسخ گویی 8 میلی ثانیه، زاویه دید بسیار خوب 176 درجه و شدت روشنایی 350cd/m2 است. شاید این مانیتور باریک‌ترین مانیتور دنیا نباشد اما تا اینجای کار با ضخامت 35 میلی‌متر، باریک‌ترین مانیتور 4H UHD دنیا است.

پایه این مانیتور امکان تغییر زاویه و ارتفاع را دراختیار کاربر قرار می‌دهد تا براساس نیاز خود آن را تنظیم کند. کاربر حتی می‌تواند پایه را به‌طور کامل حذف کرده و آن را به روی دیوار نصب کند.

از نظر درگاه‌های ورودی و خروجی مانیتور PQ321 ایسوس، دارای DisplayPort و دو ورودی HDMI است. کاربر می‌تواند ازطریق این ورودی‌ها از قابلیت تصویر در تصویر نیز بهره ببرد.

مانیتور PQ321 دو روز دیگر در نمایشگاه Computex به نمایش عموم در خواهد آمد. هنوز از اطلاعاتی از قیمت مانیتور جدید ایسوس منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات