تلفن HTC Desire 200 رسما معرفی شد: صفحه نمایش 3.5 اینچ، دوربین 5 مگاپیکسل و سیستم صوتی Beats

سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
پس از شایعات و اطلاعات بسیاری که در رابطه با تلفن ارزان قیمت جدید اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرد، این کمپانی تایوانی بالاخره تلفن Desire 200 را رسما معرفی کرد. هرچند هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه این تلفن مشخص نشده، اما حداقل مشخصات فنی آن رسما تایید شده است.
تبلیغات

HTC Desire 200 مجهز به صفحه نمایش 3.5 اینچ با رزولوشن 320 در 480 پیکسل از نوع LCD است. این تلفن که قاعدتا می‌بایست قیمت ارزانی نیز داشته باشد از یک پردازنده Snapdragon S1 با فرکانس 1 گیگاهرتز بهره می‌برد اما هنوز نسخه اندروید نصب شده برروی آن مشخص نیست.

از دیگر مشخصات سخت افزاری منتسب به Desire 200 می‌توان به 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، درگاه میکرو SD برای افزایش حجم حافظه، حافظه رم 512 مگابایت، پشتیبانی از 3G و همچنین دوربین پشت 5 مگاپیکسل اشاره کرد.

نکته قابل توجه در تلفن Desire 200 پشتیبانی از سیستم صوتی Beats Audio است که معمولا در تلفن‌های رده بالای اچ‌تی‌سی به کار گرفته می‌شود و حالا یک تلفن ارزان قیمت نیز به آن تجهیز شده است. به این ترتیب Desire 200 از صدای خروجی مناسبی برخوردار بوده و گوش دادن به موسیقی نیز در آن لذت بخش خواهد بود

از آنجایی که Desire 200 در خانواده تلفن‌های ارزان قیمت جای می‌گیرد، از کیفیت ساخت متوسط و صفحه نمایش کوچکی برخوردار است. همانطور که در مقدمه اشاره کردیم هنوز قیمت و زمان عرضه دقیق این تلفن اعلام نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات