سامسونگ نسخه بروزرسانی شده گلکسی اس 4 خود را با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی LTE-Advanced معرفی می‌کند

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ قصد دارد طی یک ماه آینده، نسخه جدیدی از گوشی محبوب گلکسی اس 4 را با قابلیت پشتیبانی از نسل جدید شبکه‌های ارتباطی، LTE-Advanced، به بازار عرضه کند.
تبلیغات

گلکسی اس 4 یکی از اولین گوشی‌های هوشمند در جهان خواهد بود که از این تکنولوژی جدید پشتیبانی می‌کند. LTE-Advanced حدود دو برابر سریع‌تر از شبکه‌های 4G LTE رایج است.

این خبر از طرف معاون ارشد مدیرعامل کمپانی سامسونگ، «جی‌.کی شین» اعلام شد. آقای شین تنها به اعلام این خبر اکتفا کرد و جزئیات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار نداد. گفته می‌شود که سامسونگ در این نسخه از گلکسی اس 4 برای پشتیبانی از این شبکه پیشرفته جدید، از چیپ‌ست های ساخت کوالکام استفاده کرده که هم قدرت بیشتری دارند و هم در مصرف انرژی بسیار به صرفه هستند.

سامسونگ همچنین در پی به دست گرفتن بازار شبکه‌های پیش‌رو در سراسر جهان به خصوص بخش شرقی آسیا می‌باشد. از سال 2010 که استفاده از شبکه‌های 4G LTE در بسیاری از کشورهای جهان رایج شد سامسونگ توانسته 30 درصد بر میزان فروش خود بیافزاید. این شرکت همچنین در نظر دارد تا در امر طراحی و پیاده‌سازی زیرساخت‌های شبکه‌های ارتباطی نیز سهیم باشد و از آن طریق سود بیشتری به چنگ آورد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات