سیر تکامل صفحات خانگی iOS از نسخه اول تا هفتم به روایت تصویر

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
نخستین باری که سیستم عامل iOS (که در آن زمان به‌عنوان iPhone OS شناخته می‌شد) معرفی شد، ظاهری یکتا، پیشرفته‌تر و کاربردی‌تری را نسبت به مدل‌های مشابه ارائه می‌داد. اما همین ظاهر مدرن و نوین نیز در طی سال‌ها، تغییر کرده و کامل‌تر شده و به مرور زمان به شکل امروزی خود در iOS 7 رسیده است. در این مطلب از زومیت این تغییرات را در قالب تصویر به شما نشان خواهیم داد.
تبلیغات

سیمای سیستم‌عامل ویژه‌ی شرکت اپل برای ابزارک‌های همراه تغییر و تحولات گوناگونی را به خود دیده؛ اما هیچگاه شاهد تغییری به عظمت نسخه‌ی هفتم نبوده‌ایم که نه‌تنها ظاهر صفحات خانگی، بلکه تمامی بخش‌های سیستم‌عامل و نرم افزارهای گوناگون را نیز دگرگون کرده است.

evolution-of-ios-iphone-home-screen

برای مشاهده تصویر در اندازه‌ی اصلی روی آن کلیک کنید.

ششمین بروز رسانی از زمان اولین نسخه، رنگ‌هایی شاداب‌تر و رابطی روان‌تر و کاربردی‌تر را به همراه خود آورده و شور و شادابی خاصی را به ظاهر کهنه پیشین بخشیده است. به‌طوری‌که با نصب آن، به سختی باور خواهید کرد که همان تلفن قبلی را در دست دارید. طراحی تخت و رهایی از سبک اسکیومورفیسم، حاصل ماه‌ها کار سخت تیم طراحی جدید اپل متشکل از جاناتان آیو و کرگ فدریکی است و تاکنون که نظر قریب به اتفاق کاربران را جلب کرده است.

نظر شما درباره‌ی تغییرات iOS، از ابتدا تاکنون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات