این بار تصاویر مربوط به بدنه آلومینومی نوکیا EOS با دوربین 41 مگاپیکسلی فاش شد

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش، تصویر مربوط به پوشش پشت دوربین لومیا EOS نوکیا به بیرون درز کرد و وجود دوربین 41 مگاپیکسلی Pureview را در آن تایید کرد و حالا بدنه آلومینیومی این تلفن که ظاهرا در حال تولید انبوه است، فاش شده تا این بار وجود بدنه آلومینیومی به جای پلی‌کربنات در آن تایید شود. گفته می‌شود لومیا EOS از ماه آینده روانه بازار خواهد شد.
تبلیغات

دوربین و قابلیت عکس و فیلم برداری در تلفن‌های هوشمند، یکی از کلیدی‌ترین موارد در انتخاب کاربران به شمار می‌رود و نوکیا نیز همواره در این زمینه جزو شرکت‌های پیشتاز بوده است. کیفیت دوربین تلفن نوکیا 808 از سال گذشته تا به امروز همواره بر سر زبان‌ها بوده و حالا به نظر می‌رسد زمان زیادی باقی نمانده تا این سنسور قدرتمند در دل یک تلفن ویندوز فونی جای بگیرد.

براساس تصاویری که به تازگی به بیرون درز کرده، می‌توان متوجه بدنه آلومینیومی و دریچه بزرگ دوربین در پشت آن شد. از آنجایی که نوکیا چندی پیش تلفن لومیا 925 را با بدنه فلزی روانه بازار کرد، امکان استفاده از بدنه آلومینیومی در این تلفن نیز دور از ذهن نیست. پیش از این شایعه شده بود که بدنه لومیا EOS از جنس پلی کربنات خواهد بود، اما براساس اطلاعات تازه، نوکیا تصمیم گرفته تا از بدنه آلومینومی در پرچمدار بعدی خود بهره ببرد.

گفته می‌شود لومیا EOS مجهز به صفجه نمایش 4.5 اینچ OLED با رزولوشن 1280 در 768 پیکسل، دوربین 41 مگاپیکسل PureView، فلش زنون، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت و نسخه جدید سیستم عامل ویندوز فون 8 (احتمالا 8.1) است. انتظار می‌رود از این تلفن در کنفرانس 20 تیرماه نوکیا که در نیویورک برگزار خواهد شد، پرده برداشته شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات