تماشا کنید: آزمون شکنجه گلکسی اس 4 سامسونگ

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ اخیراً ویدئوی مربوط به انجام سخت‌ترین و مهلک‌ترین آزمایش‌ها روی گلکسی اس 4 را پخش کرده است. در این ویدئو کارهایی از قبیل پرت کردن گوشی به درون جاده، پرت کردن آن به درون آب و حتی وارد کردن شوک الکتریکی به گوشی انجام می‌شود.
تبلیغات

ویدئوی زیر توسط متخصصان لابراتوار سنجش کیفیت سامسونگ تهیه شده است. آن‌ها هر بلایی که فکرش را کنید بر سر این گوشی دوست‌داشتنی آورده‌اند. احتمالاً یا دلار در کشور آن‌ها ارزان است یا اینکه آن‌قدر گلکسی اس 4 دراختیار دارند که حاضرند این گونه آزمایش‌ها را روی این گوشی گران‌قیمت انجام دهند. البته که اگر به دقت به فیلم توجه کنید متوجه خواهید شد که هر کدام از مشکلاتی که ممکن است همگی کاربران این گوشی با آن‌ها مواجه شوند، توسط سامسونگ مورد آزمایش قرار گرفته و طبق ادعای این شرکت، گلکسی اس 4 با موفقیت از پس تمام این مشکلات بر می‌آید.

این شما و این هم ویدئوی آزمون شکنجه پرچم‌دار اندرویدی سامسونگ، گلکسی اس 4:

البته درست است که در این ویدئو، پرچم‌دار اندرویدی سامسونگ توانست از سخت‌ترین آزمایش‌ها جان سالم به در برد، اما اگر به یاد داشته باشید چندی پیش مطلبی در زومیت نوشتیم که حاوی یک فیلم در مورد میزان مقاومت گوشی‌های آیفون 5 و گلکسی اس 4 دربرابر پرتاب از ارتفاع بود. تنها تفاوت قابل توجه در آن آزمایش که توسط فردی بی‌طرف انجام گرفته بود، این بود که هم آیفون 5 و هم گلکسی اس 4 صدمات متعددی خوردند ولی در این آزمایش هیچ‌گونه خسارتی به گلکسی اس 4 وارد نمی‌شود.

نظر شما در این‌باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات