ADATA از حافظه جدید SSD خود پرده‌برداری کرد: 1600 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
ADATA -کمپانی مطرح تولید کننده انواع حافظه- از جدیدترین SSD خود با ظرفیت 1600 گیگابایت پرده برداشت. این حافظه ذخیره سازی قادر است اطلاعات را با حداکثر سرعت 1.8 گیگابایت در ثانیه بخواند یا بنویسد. جزئیات بیشتر در مورد SSD جدید ADATA که با نام مدل  SX2000 به زودی روانه بازار خواهد شد را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

حافظه SSD جدید ADATA که در نمایشگاه کامپیوتکس 2013 رونمایی شد، فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. SX2000 همچنین می‌تواند با سرعت بسیار مناسب 1.8 گیگابایت در ثانیه به انتقال اطلاعات بپردازد. این حافظه برای اتصال به کامپیوتر از درگاه PCIe 2.0 X4 استفاده می‌کند و انتظار می‌رود در سرورهای پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد یا کاربران حرفه‌ای فعال در زمینه انیمیشن را مخاطب قرار دهد.

ADATA همچنین SSDهای جدید خود را با ظرفیت‌های 800، 500، 200 و 100 گیگابایتی معرفی کرد که همگی از مشخصات فنی یکسانی برخوردار بوده و سرعت انتقال اطلاعات در آنها برابر است.  ADATA گارانتی 5 ساله را برای SSDهای جدید خود در نظر گرفته است.

ADATA هنوز اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت و زمان عرضه این حافظه جدید را ارائه نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود  که قیمت آن حداقل 2000 دلار تعیین شود.

نظر شما در مورد این حافظه جدید چیست؟ آیا تابحال از حافظه‌های SSD استفاده کرده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات