مقایسه دوربین گلکسی اس 4 زوم با نوکیا 808

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
هفته پیش سامسونگ از تلفن-دوربین جدید خود با نام گلکسی اس 4 زوم پرده برداشت. گلکسی اس 4 زوم قابلیت‌های تلفن هوشمند را به یک دوربین جیبی از نوع ببین و بگیر اضافه می‌کند و تمرکز اصلی آن روی عکس برداری با کیفیت است. سامسونگ این محصول را مناسب افرادی می‌داند که قصد دارند عکس‌های باکیفیتی را تهیه کنند اما دوست ندارند علاوه بر دوربین جیبی خود یک تلفن هوشمند را نیز با خود حمل کنند. اما آیا گلکسی اس 4 زوم از نظر کیفیت عکس برداری از نوکیا 808 که به مراتب کوچک‌تر از آن است، بهتر عمل می‌کند.
تبلیغات

همان‌طورکه امروز صبح در زومیت خواندید تلفن نوکیا EOS به‌زودی از راه می‌رسد و انتظار می‌رود این محصول از همان سنسور 41 مگاپیکسلی نوکیا 808 بهره ببرد. پس اگر بخواهیم مقایسه‌ای زود هنگام بین Lumia EOS و Galaxy S4 Zoom داشته باشیم می‌توانیم تلفن-دوربین هوشمند سامسونگ را با نوکیا 808 مقایسه نماییم. از همین رو وب سایت معتبر روسی Hi-Tech این مقایسه را انجام داده و نتیجه جالب توجه‌ای بدست آمده است.

نوکیا تلفن 808 را یک سال پیش معرفی کرد اما هنوز برای مقایسه کیفیت عکاسی تلفن‌های جدید به‌عنوان یک الگو از آن استفاده می‌شود. ما در مورد کیفیت عکس‌های گرفته شده با این دو تلفن اظهار نظر نمی‌کنیم و این موضوع را به خود شما کاربران دوست داشتنی زومیت واگذار می‌نماییم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات