اختراع مجدد «زوم» توسط نوکیا در تاریخ 20 تیر و در طی یک کنفرانس ویژه صورت می‌گیرد

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
نوکیا امروز در طی یک تبلیغ مطبوعاتی، اعلام کرد که روز پنج‌شنبه بیستم تیرماه امسال و در شهر نیویورک یک کنفرانس ویژه برگزار خواهد کرد. آن‌طور که از ظاهر و همچنین محتوای دعوت‌نامه برمی‌آید، این شرکت فنلاندی قرار است تا از تلفن‌دوربین EOS پرده‌برداری کند.
تبلیغات

با وجود این‌که نوکیا هنوز شایعه تولید تلفن‌دوربین EOS را تایید یا تکذیب نکرده و همچنین هیچ اطلاع دقیقی از مشخصات این دستگاه در دست نیست، اما پیش‌بینی این‌که EOS قرار است به چه شکل و دارای چه مشخصات فنی باشد سخت نیست. همچنین پیش‌بینی می‌شود که نوکیا علاوه بر معرفی EOS، نسخه بهینه شده ویندوزفون ۸ برای استفاده در این دستگاه جدید را معرفی کند.

موفقیت نوکیا در طراحی و بکارگیری دوربین‌های باکیفیت و قدرتمند و استفاده آن‌ها در محصولات خود و همچنین تکنولوژی پیور-ویوی این شرکت، نوید یک تلفن‌دوربین خوب و قدرتمند را می‌دهند. پیش از نوکیا، سامسونگ با تولید تلفن‌دوربین گلکسی اس ۴ زوم، حضور خود در این بازار را مسجل کرده است اما باید دید که روند بازی با ورود نوکیا چگونه تغییر خواهد کرد.

چیزی که مشخص است، این است که شرکت‌ها برای باقی ماندن در صحنه، هر روز دست به نوآوری‌ها و ابداعات جدید می‌زنند و ابداع تلفن‌دوربین نیز احتمالا در همین راستا صورت گرفته است.

نظر شما در مورد این تلفن‌دوربین جدید چیست؟ آیا نوکیا می‌تواند رقیب سرسختی برای سامسونگ باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات