اولین تصویر گرفته شده توسط گلکسی نوت 3 سامسونگ به بیرون درز کرد

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ شهریور ماه را برای معرفی نسل سوم فبلت گلکسی نوت خود در نظر گرفته است. با نزدیک شدن به زمان عرضه این گوشی، شایعات بیشتری پیرامون آن پخش می‌شوند. امروز یک عکس جدید که توسط گلکسی نوت 3 گرفته شده و در سرویس عکس پیکاسا قرار داده شده است باعث شده تا کارشناسان نوع دوربین بکار رفته در این فبلت را شناسایی کنند.
تبلیغات

اندازه این عکس 2322 در 4128 پیکسل است که نشان می‌دهد سنسور تصویری که در این دوربین قرار گرفته، از نوع 13 مگاپیکسلی است. این نشان می‌دهد که سامسونگ در این سری نیز یک دوربین باکیفیت را برای فبلت محبوب خود در نظر گرفته است و این موضوع از زمان عرضه گلکسی نوت 1 تاکنون همچنان به‌عنوان یک استاندارد رعایت شده است.

اطلاعات EXIF عکس نشان می‌دهند که دوربین گلکسی نوت 3 دارای فاصله کانونی 2.2 و یک لنز 31 میلیمتری است که دقیقاً همان مشابه دوربین بکار گرفته شده در گلکسی اس 4 است. عکس‌های گرفته شده توسط گلکسی اس 4 ثابت کردند که این دوربین از توانایی بالایی برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا برخوردار است؛ اما نکته جالب و در عین حال شگفت‌انگیز این است که سامسونگ قصد ندارد هیچ‌گونه به‌روزرسانی در دوربین گلکسی نوت 3 اعمال کند.

البته هنوز زود است بخواهیم درمورد کیفیت دوربین گلکسی نوت 3 اظهار نظر کنیم زیرا شرایط نور محیطی که عکس بالا در آن تهیه شده مشخص نیست؛ اما ازآنجاکه دوربین این گوشی همانند دوربین گلکسی اس 4 است؛ پیشنهاد می‌کنیم بخش دوربین و تصاویر گرفته شده توسط گلکسی اس 4 را در بررسی تخصصی این گوشی که چندی پیش در زومیت منتشر شد مطالعه کنید.

نظر شما در مورد دوربین گلکسی نوت 3 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات