سرویس iWork اپل، اکنون در دسترس توسعه دهندگان است

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
نسخه بتا از سرویس iWork که یکی از زیر مجموعه‌های سرویس iCloud اپل محسوب می‌شود، و دوشنبه شب طی کنفرانس توسعه دهندگان اپل معرفی شد، اکنون آماده ارائه خدمات به توسعه دهندگانی است که قبلا ثبت نام نموده‌اند.
تبلیغات

iWork اپل، پاسخی است به سرویس گوگل درایو که در فضای ابری، امکان انجام کار با ابزارهایی مانند ویرایش‌گر متن آنلاین همچون گوگل داکز را به کاربران ارائه می‌کند. با استفاده از این سرویس، کاربرانی که از محصولات اپل استفاده می‌کنند، می‌توانند به جای استفاده از خدماتی که گوگل درایو به آن‌ها ارائه می‌کند، از iWork استفاده نمایند که دقیقا خدمات مشابه سرویس‌های رقیب را ارائه می‌نماید.

تمامی افرادی که از یکی از گجت‌های تحت iOS اپل و همچنین کامپیوتر‎‌های تحت OS X استفاده می‌کنند قادر خواهند بود که به این سرویس دسترسی داشته باشند. همانطور که مدیر ارشد اپل، «راجر روسنر»، هنگام معرفی این سرویس، اعلام کرد که iWork به طور کامل با مایکروسافت آفیس منطبق است؛ کاربران نیز می‌توانند تمامی اسناد ایجاد شده در iWork را در آفیس نیز ویرایش کنند و به طور هم‌زمان  نیز با مایکروسافت آفیس در تعامل باشند.

هنوز هیچ تاریخ رسمی و معینی برای عرضه این سرویس به کاربران معمولی مشخص نشده است اما طبق پیش‌بینی‌ها،iWork، احتمالا اواخر تابستان یا اوایل پاییز در دسترس کاربران عادی نیز خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا iWork می‌تواند به طور کامل جایگزین گوگل درایو، حداقل برای کاربران محصولات اپل شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات