یاهو حساب‌های کاربری پست الکترونیک غیر فعال را آزاد می‌سازد

پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
یاهو قصد دارد تا خونی تازه را در رگ‌های  سرویس پست الکترونیک خود از طریق مسدود کردن حساب پست الکترونیکی و آزادسازی شناسه کاربرانی که برای مدت بیش از یک سال از این سرویس استفاده نکرده‌اند، بدمد و در همین راستا اعلام کرد که با شروع ماه آینده میلادی، شناسه کاربری این دسته از کاربران، آزاد اعلام خواهد شد و دیگران می‌توانند از آن تاریخ به بعد این شناسه‌های کاربری را برای خود ثبت نموده و از آن استفاده کنند.
تبلیغات

دیروز یاهو، در طی یک بیانیه به طور صریح خطاب به کاربرانی که در طی یک‌سال گذشته از سرویس پست الکترونیکی خود استفاده نکرده‌اند اعلام کرد:

از این به بعد کاربرانی که مدت زمان زیادی را در گشت و گذار در وب سپری می‌کنند و خواهان داشتن شناسه کاربری مورد علاقه‌شان در سرویس پست الکترونیک ما هستند، اما آن شناسه قبلا توسط کسی دیگر به ثبت رسیده بود، فرصت خواهند یافت تا شناسه کاربری مورد نظرشان را بدست آورند؛ زیرا به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک بسیاری از شناسه‌های کاربری موجود به دلیل عدم استفاده، آزاد خواهند شد. همچنین این یک فرصت ایده‌ال برای کاربران غیر فعال است تا  از مسدود شدن حساب کاربریشان که بیش از یک‌سال از آخرین ورود آن‌ها به صندوق پست الکترونیکی خود می‌گذرد از طریق استفاده مجدد از این سرویس، جلوگیری کنند.

یاهو همچنین اعلام نموده که کلیه حساب‌های غیرفعال را مسدود کرده و شناسه کاربری کاربران آن‌ها را نیز آزاد می‌سازد. البته یک شرط هم وجود دارد و آن این است که اگر کاربری چنانچه تا قبل از روز شنبه هفته آینده وارد پست الکترونیک خود شود شامل این طرح نخواهد شد.

شناسه‌های آزاد شده، از اواخر مردادماه سال جاری در دسترس کاربران جدید خواهند بود.

به نظر می‌رسد که این طرح یاهو عاملی خواهد بود تا کاربرانی که برای مدت‌ طولانی به صندوق پست الکترونیکی خود سر نزده‌اند مجبور شوند برای جلوگیری از مسدود شدن حسابشان مجددا و از روی اجبار وارد این سرویس شوند.

کمپانی یاهو هنوز اعلام نکرده که دقیقا چه تعداد از حساب‌های پست الکترونیکی مشمول این طرح خواهند شد اما سخنگوی این شرکت پیش‌بینی کرده که تعداد بسیار زیادی از شناسه‌های کاربری آزاد خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات