این HTC One Mini است

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شایعات به حقیقت پیوستند، طی هفته‌های اخیر در رابطه با تلفن ارزان قیمت اچ‌تی‌سی که از آن با نام M4 یاد می‌شد، بسیار شندیم و حالا به نظر می‌رسد که این تلفن قرار است نهایتا با نام HTC Mini روانه بازار شود. انگجت اطلاعاتی دقیقی بدست آورده که تایید می‌کنند، این تلفن دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و طراحی مشابه وان بوده و زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است.
تبلیغات

تلفن HTC One Mini در واقع نسخه ارزان و کوچک‌تر HTC One است که البته از همان زبان طراحی بهره می‌برد. صفحه نمایش 4.3 اینچی One Mini دقیقا هم سایز رقیب سامسونگی‌اش Galaxy S4 است. هرچند هنوز رزولوشن صفحه نمایش این تلفن مشخص نشده اما احتمالا دارای رزولوشن 720p خواهد بود.

بدنه One Mini همچون برادر بزرگترش از جنس آلومینیوم است و با همان ظرافت تراش خورده است. این تلفن نیز از فناوری صوتی Beats پشتیبانی می‌کند. البته در گزارش انگجت ذکر شده که لبه‌های تلفن از جنس پلاستیک خواهند بود و حاشیه دور نمایشگر نیز کمی ضخیم‌تر از وان است.

تلفن One Mini فاقد فرستنده IR برای کنترل لوازم صوتی و تصویری است، پس نمی‌توان از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده نمود.

One Mini در سه ماهه سوم سال جاری یعنی یکی دو ماه دیگر به همراه اندروید 4.2.2 و رابط کاربری اچ‌تی‌سی سنس و نرم افزار BlinkFeed عرضه خواهد شد.

هنوز وجود دوربین اولتراپیکسل در این تلفن تایید نشده، اما می‌دانیم که این تلفن از قابلیت Zoe پشتیبانی خواهد کرد. اچ‌تی‌سی از یک پردازنده دو هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز که احتمالا Snapdragon 400 خواهد بود در One Mini استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود به زودی اچ‌تی‌سی بطور رسمی از تلفن One Mini پرده بردارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات