اسمارت کلیپ: محصولی جدید از Nyko برای افزودن صفحه‌نمایش دوم به دسته بازی ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
حالا که به‌صورت رسمی با مشخصات کامل هر دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4  آشنا شدیم، دیگر باید منتظر انواع لوازم جانبی و محصولات متفرقه برای این دو باشیم. یکی از اولین محصولات ارائه شده، گیره هوشمندی‌ است که با اتصال به دسته بازی کنسول شما، امکان داشتن یک صفحه‌نمایش اضافی به کمک تلفن هوشمند را فراهم می‌کند.
تبلیغات

هر دو شرکت مایکروسافت و سونی، قابلیت اتصال تلفن هوشمند و تبلت  به کنسول هایشان و بهره‌مندی از یک نمایشگر دوم را فراهم آورده‌اند. اما سؤال اینجا است که در هنگام بازی چگونه می‌توان از این امکان بهره‌برد؟

به‌نظر می‌آید که کمپانی نایکو راه حلی برای این موضوع دارد. با استفاده از محصول این شرکت به‌نام گیره هوشمند (SmartClip) می‌توانید تلفن هوشمند خود را بدون دردسر به دسته بازی‌تان متصل کرده و در هنگام بازی  با استفاده از سرویس اسمارت گلس یا اپلیکیشن پلی ‌استیشن از امکانات ویژه‌ای مانند دسترسی به یک نقشه اضافه بهره‌مند شد.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

بنابر ادعای سایت انگجت، تجربه‌ی کاربری دستگاه مناسب بوده و بازوی دستگاه کاملا قابل تنظیم است. علاوه بر آن، این وسیله بسیار انعطاف پذیر بوده و شما می‌توانید هر نوع ابزارکی را که می‌خواهید به آن متصل کنید. دو دستگیره کوچک نیز در پایین اسمارت کلیپ تعبیه شده که به شما اجازه می‌دهد آن را کاملا به دسته بازی محکم کنید. چرا که در صورت شل بسته شدن گیره یا عدم اتصال صحیح، تجربه‌ی چندان رضایت بخشی نصیبتان نخواهد شد.

این ابزارک کاربردی اواخر امسال و مصادف با ورود نسل جدید کنسول‌ها به بازار، با قیمتی 14.99 دلاری برای سه کنسول بازی ایکس‌ باکس وان، ایکس ‌باکس 360 و پلی ‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

به‌نظر شما دیگر شاهد چه نوع ابزار هایی برای کنسول‌های نسل بعد خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات