ایسوس احتمالا یک تبلت 7 اینچ 99 دلاری را به زودی وارد بازار می‌کند

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس به یکی از خبرسازترین شرکت‌های دنیای فناوری بدل شده است. این کمپانی تایوانی در نمایشگاه کامپیوتکس 2013 تایپه نیز حضور برجسته‌ای را تجربه کرد. حال گزارش شده که آن‌ها در حال تولید یک تبلت بسیار ارزان اندرویدی هستند که طی یکی دو ماه آینده روانه بازار خواهد شد.
تبلیغات

براساس گزارش خبرگزاری Digitimes که منابع مختلفی را در کارخانه‌های تولید کننده آسیایی دارد، ایسوس در حال آماده‌سازی یک تبلت ارزان‌قیمت 99 دلاری است که در سه‌ماهه سوم 2013 وارد بازار خواهد شد. این رسانه به نام مدل یا سری این تبلت اشاره‌ای نداشته است.

ایسوس پیش از این نیز تبلت ارزان‌قیمت MeMo Pad HD 7 را با قیمت 129 دلار در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان معرفی کرده بود. از همین رو احتمالاً تبلت جدید 99 دلاری دارای مشخصات فنی ضعیف‌تر از MeMo Pad برخوردار خواهد بود.

در حال حاضر بازار تبلت‌های ارزان‌قیمت زیر 100 دلاری در دست محصولات چینی است و کمپانی‌هایی نظیر ایسوس و ایسر در تلاش هستند تا این بخش از بازار را نیز تحت کنترل خود قرار دهند. از طرفی کاربران عموما ترجیح می‌دهند محصول مورد نظر خود را از یک برند معتبر تهیه کنند تا از کیفیت و دوام کالا اطمینان بیشتری داشته و از خدمات پس از فروش آن‌ها نیز بهره‌مند گردند.

MeMoPad HD 7 مجهز به صفحه‌نمایش 7 اینچ با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل، پردازنده 4 هسته‌ای Cortex-A7، دوربین 5 مگاپیکسل، حافظه ذخیره‌سازی 8 یا 16 گیگابایت، دوربین جلو 1.2 مگاپیکسل و سیستم عامل اندروید 4.2 است.

تقریباً در این موضوع شکی نداریم که نکسوس 7 جدید نیز با مشخصات سخت‌افزاری قوی‌تر به‌زودی از راه خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات