HTC One جایزه «بهترین ابزار» کامپیوتکس را از آن خود کرد

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
بر هیچ کس پوشیده نیست که گوشی HTC One از نظر کیفیت ساخت و طراحی، بی رقیب است.
تبلیغات

شاید گوشی وان اچ‌تی‌سی به اندازه گلکسی اس 4 سامسونگ فروش نداشته باشد و کمپانی تایوانی تولید کننده آن، قادر به رقابت با رقیب کره‌ایش در زمینه تبلیغات و توزیع جامع کالا نباشد؛ اما بر هیچ کس پوشیده نیست که گوشی HTC از نظر کیفیت ساخت و طراحی، بی رقیب است. HTC One توانست در Computex 2013 عنوان بهترین ابزار نمایشگاه را از آن خود کند.

پیش از این تلفن وان جایزه بهترین ابزار نمایشگاه MWC 2013 را از آن خود کرده بود و حالا یک دستاورد دیگر به آلبوم افتخارات کمپانی تایوانی HTC اضافه شده است. این جایزه طی مراسم ویژه‌ای به مدیرعامل اچ‌تی‌سی اهداء شد و از تلاش‌های کمپانی او برای خلق محصول کم نظیری همچون One قدردانی گردید.

مدیر بخش بازاریابی اچ‌تی‌سی در این باره گفت:

کسب یک جایزه بین اللملی دیگر برای تلفن One به خوبی اثبات می‌کند که HTC توانایی بسیار بالایی در زمینه طراحی و تجربه کاربری دارد و توانسته چشم‌انداز تازه‌ای را برای این صنعت ارائه نماید.

او ادامه داد:

ما به خلاقیت ادامه خواهیم داد تا به مشتریان خود اثبات کنیم که بهترین کالا با بالاترین کیفیت را به آنها ارائه خواهیم کرد.

جالب است بدانید که HTC One از میان 254 کاندید نمایشگاه کامپیوتکس 2013 تایپه، منتخب شده و خبر خوب برای علاقمندان این برند آن است که فروش گوشی One همچنان امیدوار کننده است و ظاهرا کمپانی تایوانی آن موفق به رفع مشکلات تولید انبوه آن شده است.

منبع PhoneArena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات