امروز iOS 7 با ظاهری نو، قابلیت‌‌های اشتراک گذاری جدید و سیستم استریم موسیقی معرفی می‌شود

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
امشب ساعت 21:00 کنفرانس WWDC اپل با حضور توسعه دهندگان نرم افزاری محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل‌های اپل برگزار می‌شود و این کمپانی از تغییرات اعمال شده در iOS 7 پرده بر خواهد داشت. در همین راستا وال استریت ژورنال گزارشی را پیش از شروع کنفرانس اپل منتشر کرده و اطلاعاتی از رابط کاربری مسطح iOS 7 و چند قابلیت تازه این سیستم عامل، ارائه کرده است.
تبلیغات

در گزارش وال استریت ژورنال آمده که رابط کاربری iOS دستخوش تغییرات جدی شده و برخلاف نسخه فعلی همه چیز در آن به صورت مسطح و بدون افکت‌های مختلف در نظر گرفته شده است. همچنین اپل روش جدیدی را برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو با آیفون‌های دیگر در نظر گرفته است. در این گزارش به شایعه‌ای که مدت‌ها به گوش می‌رسد، نیز اشاره شده، ظاهرا اپل امشب از سرویس جدید پخش موسیقی خود با نام iRadio پرده بر خواهد داشت.

مدت‌ها بود که کارشناسان و کاربران به این موضوع اشاره داشتند که رابط کاربری iOS 7 قدیمی شده و نیاز به باز طراحی اساسی دارد. طراحی این سیستم‌عامل مربوط به سال 2007 است و اساس طراحی آن سادگی استفاده برای مردم زمان آیفون اول بود، اما این طراحی برای سال 2013 و زمانی که تلفن‌های هوشمند به دست بسیاری از مردم دنیا رسیده‌اند، مناسب به نظر نمی‌رسد.

در ادامه این گزارش آمده که اپل در نطق اصلی کنفرانس WWDC، نسخه جدید سیستم عامل کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌های خود، OS X را معرفی خواهد کرد. اما امروز خبری از تلویزیون اپل نخواهد بود. همچنین انتظار می‌رود بخشی از کنفرانس به دستیار صوتی سیری و سرویس نقشه اپل اختصاص یابد و از بروز رسانی بزرگ نقشه پرده برداشته شود.

پیش بینی شما برای کنفرانس امروز اپل چیست؟ فراموش نکنید که امشب ساعت 21:30 دقیقه همراه زومیت باشید تا پوشش زنده کنفرانس اپل را در کنار یکدیگر دنبال کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات