رایانه‌ی مفهومی BMW برای انجام بازی‌های ویدئویی به صورت سریع و برق‌آسا

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر شما زمانی که کارکنان شرکت ب.ام.و از تولید خودروهای فوق‌العاده‌شان خسته می‌شوند چه می‌کنند؟ مسلماً وقت خود را بی‌هوده صرف نمی‌کنند. ظاهراً آن‌ها به طراحی و تولید رایانه‌های مفهومی سپری می‌کنند که می‌تواند دنیای بازی‌های ویدئویی را به اندازه‌ی تولیدات خودرویی‌شان، تحت تأثیر قرار دهد.
تبلیغات

به‌تازگی شرکت ب.ام.و امریکا با همکاری شرکت ASRock رایانه‌ای قدرتمند طراحی کرده که مخصوص انجام انواع و اقسام بازی‌های ویدئویی است. مدیر اجرایی شرکت ASRock ابراز می‌دارد که «گیمرها و رانندگان نقطه‌ی مشترکی دارند، هر دو به‌دنبال سرعت بیشتر هستند و فرقی نمی‌کند پشت رول باشند یا پشت رایانه»!

m83

مدیر گروه ب.ام.و امریکا نیز در این رابطه ابراز داشته که: «انجام بازی‌های ویدئویی تماماً درباره‌ی احساسات فردی است به همین خاطر ابزاری تهیه کرده‌ایم که بتواند به طرز بیشینه‌ای احساسات فرد را برانگیزد. در واقع این رایانه با روح و روان گیمر صحبت می‌کند و تمایلات شاخصی وی را بروز می‌دهد».

m82

این نخستین باری نیست که شرکت طراحی ب.ام.و امریکا دست به تولید رایانه‌ای مفهومی و بسیار قدرتمند می‌زند. اگر خاطرتان باشد، آن‌ها رایانه‌ی Thermaltake Level 10 و یک موس مخصوص را نیز پیش‌تر طراحی و تولید کرده بودند.

این رایانه‌ی مفهومی به طرز استادانه‌ای به صورت افقی و عمودی طراحی شده و دارای یک سطح شفاف است که کاربر می‌تواند به خوبی اتفاقاتی که در درون رایانه می‌افتد را مشاهده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات