مایکروسافت وب سایت مقایسه آیپد با سرفیس را راه اندازی کرد

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
مطالعه 1 دقیقه
بر هیچ‌کس پوشیده نیست که تبلت سرفیس مایکروسافت به هیچ وجه از نظر محبوبیت و میزان فروش در حد و اندازه آیپد اپل نیست. اما مایکروسافت با راه اندازی یک سایت جدید، تلاش نموده تا تبلت خود را با آیپد مورد مقایسه قرار داده و برتری‌های سرفیس را در قالب یک جدول مقایسه‌ای به کاربران معرفی کند.
تبلیغات

مایکروسافت در این سایت تلاش کرده تا تبلت ویندوز 8 خود را از جنبه‌های مختلف با آیپد اپل مقایسه کند. بدون شک، قصد مایکروسافت از راه اندازی چنین سایتی، نشان دادن برتری تبلت سرفیس نسبت به پرفروش‌ترین تبلت دنیا است. به همین دلیل مایکروسافت در این صفحه از قابلیت‌های کاملا رقابتی آیپد مانند رزولوشن بسیار بالاتر صفحه نمایش یا تعداد بسیار بیشتر اپلیکیشن‌های سازگار با آن، چشم پوشی کرده است.

مایکروسافت تبلت خود را از نظر ابعاد، طول عمر باتری، وزن، سایز صفحه نمایش و همچنین قیمت، با آیپد مقایسه نموده و نشان داده که در مجموع، سرفیس، انتخاب بهتری نسبت به آیپد اپل است.

مایکروسافت اخیرا روش تازه‌ای را برای تبلیغات محصولات خود در نظر گرفته و در این روش بصورت مستقیم رقبای اصلی خود را مخاطب قرار می‌دهد. برای مشاهده صفحه اینترنتی مقایسه آیپد با تبلت سرفیس به این آدرس مراجعه کنید.

نظر شما در این باره چیست سرفیس RT را ترجیح می‌دهید یا آیپد اپل را؟ به نظر شما این شیوه از تبلیغات مستقیم تاثیر گذار خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات