ایسر کامپیوتر بدون کیس اندرویدی خود را با قیمت 400 دلار معرفی کرد

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
ایسر یک کامپیوتر بدون کیس (All in One) با سیستم عامل اندروید و قیمت مناسب ۴۰۰ دلار رونمایی کرده است.
تبلیغات

اندروید روز به روز نفوذ بیشتری در بازار کامپیوتر پیدا می‌کند و از طرف دیگر همچنان از محبوبیت ویندوز کاسته می‌شود. حتی تولیدکنندگان کامپیوترهای شخصی نیز نسبت به ساخت کامپیوتر ارزان با سیستم‌عامل اندروید اقدام نموده‌اند. در همین راستا ایسر از کامپیوتر بدون کیس (All in One) خود با سیستم عامل اندروید پرده برداشته؛ این کامپیوتر که با نام مدل DA220HQL شناخته می‌شود مجهز به صفحه نمایش 21.5 اینچ Full HD و پردازنده مبتنی بر معماری ARM است.

کامپیوتر بدون کیس ایسر مجهز به مانیتور 21.5 اینچ چند لمسی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است و از سیستم عامل اندروید 4 بهره می‌برد. پردازنده این کامپیوتر نیز OMAP 4430 ساخت تکزاس اینسترومنت با دو هسته‌ای Cortex A9 می‌باشد.

این AIO همچنین دارای 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه ssd، اسپیکر، وای-فای، میکرو HDMI، میکرو USB 2.0 و کیبورد و ماوس بی سیم است.

نکته جالب توجه در این کامپیوتر بدون کیس، قیمت کاملا مناسب ۴۰۰ دلاری آن است که امکان تهیه آن را برای بسیاری از کاربران میسر می‌سازد. اغلب کاربران PC از کامپیوتر خود برای وب گردی، تماشای عکس و فیلم، اجرای بازی و سرگرمی و چک کردن ایمیل و دسترسی به شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همه این قابلیت‌ها از طریق این کامپیوتر بدون کیس اندرویدی به خوبی قابل انجام است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اندروید می‌تواند در بازار کامپیوترهای شخصی نیز نفوذ خود را گسترش دهد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات