یاهو دو سرویس GoPollGo و MileWize را خرید و هر دو را تعطیل کرد

پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
GoPollGo یک سرویس نظرسنجی و MileWise نیز یکی از بهترین سرویس‌های مربوط به پرواز به شمار می‌رفت.
تبلیغات

هنوز یک هفته از خرید سرویس لیست-امور-روزانه Astrid، توسط یاهو نمی‌گذرد که این کمپانی اینترنتی اقدام به خرید دو سرویس دیگر نموده و هر دو آنها را نیز پس از خرید تعطیل کرده است. یاهو پیش از استرید،  ساملی را نیز از آن خود کرد و آن را نیز تعطیل کرد.

وب سایت هر دو سرویس GoPollGo و MileWise در صفحه اصلی خود پیوستن به یاهو را اعلام رسمی نموده‌اند و بیان کرده‌اند که سرویس‌های آنها تعطیل شده است. هنوز دقیقا مشخص نیست که یاهو از این دو سرویس در چه زمینه‌ای استفاده خواهد کرد؛ اما براساس بیانیه این دو سرویس به نظر می‌رسد که بخش موبایل یاهو این خرید را انجام داده و احتمالا از این سرویس‌ها در بخش موبایل این شرکت استفاده خواهد شد.

هنوز هیچ‌کدام از طرفین این قراردادها، رقم توافق را اعلام ننموده‌اند. با توجه به خریدهای اخیر یاهو می‌توان به وضوح مشاهده کرد که مریسا میر، مدیرعامل یاهو، تمرکز ویژه‌ای بر بخش موبایل و سرویس‌های مبتنی بر تلفن‌های هوشمند دارد و سعی می‌کند یاهو را در این بخش از بازار تقویت کند.

براساس بیانیه این دو وب سایت مشخص شده که تیم‌های فعلی این دو سرویس به یاهو خواهند پیوست و کار خود را در این شرکت ادامه خواهند داد. انتظار می‌رود از سرویس MileWise در بخش سفر یاهو (Travel) استفاده شود. ممکن است یاهو به کمک فناوری GoPollGo سرویس آنلاین رای گیری اختصاصی خود را راه‌اندازی کند، سرویس که احتمالا وب سایت‌های مختلف قادر خواهند بود از آن در صفحه‌های مورد نظر خود استفاده نمایند.

این خرید احتمالا برای صاحبان دو سرویس بسیار خوشحال کننده است، اما بدون شک کاربران این سرویس‌ها از تعطیل شدن آن‌ها خوشحال نخواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات