تماشا کنید: مقایسه لومیا 928 با گلکسی اس 3، این بار در ضبط صدا

پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد نوکیا دست بردار نیست و قصد دارد تا روز معرفی لومیا 928 هر روز یک ویدئو مقایسه از قابلیت‌های این تلفن با گلکسی اس 3 یا آیفون 5 را منتشر کند. فنلاندی‌ها در روزهای گذشته ویدئو قدرت‌نمایی لومیا 928 در فیلم‌برداری را منتشر کردند و امروز نیز یک ویدئو برای نمایش قدرت پرچم‌دار بعدی خود در زمینه ضبط صدا را پخش کرده‌اند.
تبلیغات

نوکیا یک بار دیگر پرچم‌دار جدید خود را به نبرد با گلکسی اس 3 سامسونگ برده و این بار این دو تلفن را در زمینه ضبط صدا با یکدیگر مقایسه کرده است. در این ویدئو یک موزیک زده که در مترو نیویورک اجرا شده را با هر دو تلفن گلکسی اس 3 و لومیا 928 ضبط کرده‌اند و نشان داده‌اند که لومیا 928 صدا را واضح‌تر و با نویز به مراتب پایین‌تری ذخیره می‌کند.

در این ویدئو بارها صدا بین صداهای ضبط شده گلکسی اس 3 و لومیا 928 تغییر می‌کند، تا کاربر بتوانند تفاوت کیفیت را به خوبی متوجه شود. یک نمودار گرافیکی نیز روی صفحه‌نمایش داده می‌شود که در آن میزان نویز صدا نشان داده می‌شود. همان‌طورکه حتماً حدس زده‌اید در این ویدئو نشان داده می‌شود که لومیا 928 صدا را با کیفیت بهتر و نویز بسیار کمتری ضبط می‌کند و در عوض گلکسی اس 3 صدا را با سطح بسیار بالایی از نویز ذخیره می‌کند. اما اگر در ویدئو دقت کنید متوجه می‌شوید که صدای ضبط شده توسط S3 دارای حجم به مراتب بالاتری است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات