امی هوود مدیر ارشد مالی مایکروسافت شد

پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت روز گذشته رسما اعلام کرد که Amy Hood که پیش از این در سمت مدیر ارشد مالی بخش تجارت مایکروسافت فعال بود؛ جایگزین پیتر کلین خواهد شد. او یکی از تاثیرگذارترین افراد در تصاحب سرویس‌های ارزشمند اسکایپ و یمر توسط مایکروسافت به شمار می‌رود.
تبلیغات

امی هوود از ماه آینده رسما در این سمت فعایت خود را ادامه خواهد داد و کلین نیز کمپانی را ترک خواهد کرد. کلین اخیرا اعلام نموده که از ماه ژوئن مایکروسافت را ترک خواهد کرد؛ اما هنوز مشخص نیست که او چه شرکتی را به مایکروسافت ترجیح داده یا به چه دلیلی این شرکت را ترک نموده است.

مایکروسافت برای سمت مدیریت ارشد مالی و جایگزینی با کین دو گزینه را پیش رو داشته است یکی تمی رلر –مدیر ارشد مالی بخش ویندوز- و دیگری امی هوود که هر دو تجربه کافی برای این موقعیت جدید شغلی را داشته‌اند.

امی هوود که در حال حاضر 41 سال سن دارد در دسامبر سال 2002 به مایکروسافت پیوست و در سمت گزارش دهنده مالی تجارت خارجی این شرکت، مشغول به کار شد. هوود اولین زنی است که سمت مدیریت ارشد مالی مایکروسافت را برعهده می‌گیرد. او پیش از این نقش بسیار مهمی را در تصاحب اسکایپ و یمر (Yammer) بازی کرده بود و در این باره ارتباط نزدیکی با استیو بالمر داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات