وایبر وارد رقابت با اسکایپ شد؛ نسخه تحت ویندوز و مک وایبر رسما منتشر گردید

سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
نرم افزار محبوب مکالمه صوتی، تصویری و نوشتاری وایبر که در نوع خود بهترین در دنیای موبایل است، برای کامپیوترهای رومیزی نیز عرضه شده است. نسخه تحت کامپیوترهای رومیزی وایبر، کلیه امکانات نسخه موبایل را به ابزارهای مبتنی بر سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز نیز آورده است. به این ترتیب وایبر وارد رقابت مستقیم با اسکایپ شده است.
تبلیغات

نسخه جدید وایبر برای کامپیوترهای رومیزی، به همراه بروز رسانی نسخه تحت موبایل آن عرضه شده است تا کاربران پلتفرم‌های مختلف بتوانند به راحتی با یکدیگر مکالمه صوتی، تصویری یا نوشتاری داشته باشند.

اگر همزمان، با ابزارهای مختلف به وایبرمتصل باشید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا هشدار مربوط به تماس یا پیام نوشتاری، برای همه ابزارها ارسال خواهد شد؟ خیر. اگر با چند ابزار بصورت همزمان به وایبر متصل باشید، فقط ابزاری که از آن در حال استفاده هستید، هشدار مربوطه را دریافت می‌کند. پس اگر بصورت همزمان با کامپیوتر و تلفن همراه خود به وایبر متصل شده باشید، زنگ تماس جدید، فقط برای کامپیوتری که در حال کار با آن هستید، پخش می‌شود.

اما نسخه جدید وایبر دارای یک قابلیت جذاب جدید نیز می‌باشد، که توسط آن قادر خواهید بود، مکالمه خود را به یک ابزار دیگر منتقل کنید. به عنوان مثال، زمانی که در حال مکالمه با کامپیوتر خود هستید، می‌توانید مکالمه را به موبایل خود منتقل نموده و ادامه صحبت را از طریق وایبر، تحت تلفن خود دنبال کنید.

وایبر از مکالمه گروهی تا 40 نفر نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه تحت ویندوز و مک وایبر از کلیه امکانات وایبر موبایل، شامل استفاده از شکلک‌ها، مکالمه صوتی با کیفیت HD و غیره پشتیبانی می‌کند.

برای دانلود نسخه‌های مختلف وایبر از جمله اندروید، مک، ویندوز، iOS، ویندوز فون، بلک بری، نوکیا و بادا به وب سایت viber.com مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات